• Hai.. We hebben 2 knappe jongens in ons klas.. En op een van hem ben ik verliefd (antony) maar ik auwhoer vaak met die andere (Sander) ik ben niet op hemm.. Maar altijd als ik met hem auwhoer trekt mn vriendin me mee en dan wordt ze boos op mij omdat ik auwhoer. Dan zegt ze van ; Antony kijkt de hele tijd naar mij.Terwijl ik weet dat hij gewoon naar mij kijkt, want ik betrap hem wel vaak en dan kijkt hij gewoon echt naar mijn ogen. Maar oké . Ik wil flirten, tips? (bedankt dat je wilde luisteren, ik zeur vaak)

    hebben jullie flirt tips?

    [ bericht aangepast op 3 sep 2010 - 16:49 ]

    Oogcontact maken maar niet staren.


    your eyes are like stars in the night.

    Als hij naar jouw ogen kijkt, gewoon terugkijken :Y) Een paar seconden, daarna lach je even en dan draai je je weer weg.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Dat doe ik ook, maar zonder te lachen.Ik kan niet lachen, :$

    Poseidon schreef:
    Oogcontact maken maar niet staren.


    ehmm.. wat bedoel je

    Hem plagen, grapjes maken, met hem lachen -hebben jongens graag- en zoals de rest zegt; terugkijken als hij kijkt, even kijken, lachen en wegkijken.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Pandavlek schreef:
    (...)

    ehmm.. wat bedoel je

    Ze bedoelt dat je af en toe moet kijken, maar hem geen half uur moet aanstaren x]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Armani schreef:
    (...)
    Ze bedoelt dat je af en toe moet kijken, maar hem geen half uur moet aanstaren x]

    HAHA oke. Zou wel gek zijn

    succes (:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Oogcontact maken. Lach om zijn grapjes (ook als ze niet grappig zijn) Een simple hoi is ook voldoende. Je kan hem een knipoog geven en vriendelijk naar hem lachen. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Boredom schreef:
    succes (:

    HAHA zal ik nodig hebben

    Poseidon schreef:
    Oogcontact maken maar niet staren.

    Yes, exactly. En dan af en toe gauw wegkijken wanneer die gast kijkt, zo'n 'oeps, betrapt' blik. Lol. Ik word er ook steeds beter in, ghehe.


    No growth of the heart is ever a waste

    First of all; wat is 'auwhoer'?


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    auwhoeren, is lol hebben met iemand;p