• Wie hier heeft nog een 'normale' familie? Beide ouders bij elkaar en geen dode broers of zussen?
    Volgens mij komt dat steeds minder voor, met zelfmoord en scheidingen enzo. Dus ik vroeg me af wie dat nog wel had.
    (Ik niet, mijn Papa is dood)

    ik weet niet of dit bij het goede onderwerp staat


    Alis volat propriis

    normale life!


    You can close your eyes for things you don't want to see, but you can't close your heart for things you don't want to

    Cloudburst schreef:
    Ik heb - onder jouw normen - een normale familie. (:

    Cloudburst schreef:
    Ik heb - onder jouw normen - een normale familie. (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Cloudburst schreef:
    Ik heb - onder jouw normen - een normale familie. (:

    Tragically schreef:
    Ik heb een 'normaal' gezin, met de rest van de familie probeer ik zo min mogelijk contact op te nemen.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    > Verplaatst naar Relatie.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Mijn familie is dan ook normaal, behalve wat ziektes enzo, maar voor de rest zijn we een lekker gestoorde familie (:

    Ik hoor nog bij de normale dus.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    'normale' familie. verder... 2 mensen gescheiden, in mijn hele familie.


    Destroy what destroys you.

    Softspoken schreef:
    (...)

    Oké komt 'ie:
    Mijn ouders hadden allebei een aparte relatie voordat ze met elkaar kwamen. Toen ze bij elkaar kwamen had mijn moeder 1 kind en mijn vader 3 (maar vermoedelijk meer) kinderen. Toen kwamen ze bij elkaar, en kregen ze mij en mijn zus, nog 2 dus. Toen ze uit elkaar gingen, ging mijn moeder bij een man wonen die al 2 kinderen had, en mijn vader bij een vrouw met ook 2 kinderen. Daarna kreeg mijn vader met die vrouw nog 2 kinderen. Oftewel, ik heb: 1 echte zus, 2 halfbroers, 4 halfzussen, 3 stiefbroers, 1 stiefzus.
    En buiten dat was mijn vader een alcoholist, een ontzettende eikel en, aan de cijfers te zien een male slut :Y)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2010 - 22:40 ]


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Zoals jij het ziet, heb ik een normale familie, zoals ik het zie heb ik een normaal gezin maar een serieus gestoorde familie. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Cloudburst schreef:
    Ik heb - onder jouw normen - een normale familie. (:


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Ik heb ook niet eecht een normale familie...
    Mijn ouders zijn gescheiden en een van mijn vaders broers heeft zelfmoord gepleegd enzow


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.