• Ik ben depressief. Heel depressief. Ik voel me slecht, en heb alleen maar zin achter de pc te zitten. Ik heb zin om iedereen die verdomd tegen mij is van de wereld te gooien. Ik heb zin om hun te laten zien dat ik nog steeds een méns ben. En al die kwellingen niet aankan. Ik heb
    al van sommige gehoord dat ik chocolade moet eten maar ik heb op dit moment geen snoepgoed in huis. Met een betrouwbaar persoon praten is nu ook geen goed idee. Mijn ouders denken dat ik gek ben als ik weer van die woedeaanvallen heb en mijn bff is naar een andere school en antwoordt niet meer op mijn mails. En nu asjeblieft geen reacties van; "Ja, nou en? Je schept gewoon op en je stelt je aan om daar een topic over te openen." Het maakt mij echt niets uit als ik een nutteloos
    topic over open en dan een waarschuwing krijg. Ik waardeer je heel graag als je dit gelezen hebt.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Gil in je kussen, sla in je kussen. Schreeuw mee met liedjes van o.a Bring me the Horizon. Gooi al je verdriet eruit door keihard te gaan janken. Schrijf je problemen uit, en verscheur/verbrand/verzuip ze.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Sterkte, als ik jou was zou ik met iemand praten. Ik kan het weten. x

    [ bericht aangepast op 2 sep 2010 - 22:00 ]