• 'Stel je voor':9~
    Topic 2 over mijn spreektest, omdat ik namenlijk een deeltje af heb en dus duidenlijk jullie hulp nodig heb.

    Dit is wat ik heb:

    Hallo, ik ben Toke.
    Ik ben 12, en wordt 13 op de 26ste.
    Mijn hobby's zijn hiphop & toneel spelen.
    Ik dans al vanaf mijn vijfde, dat doe ik hier in lanaken. En toneel spelen doe ik al een tijdje.
    Als ik me verveel thuis, zit ik altijd achter mijn laptop. Dan zit ik het meest op Quizlet en youtube enzo.
    Ik zou later graag reporter worden, of een eigen kledingszaak hebben
    .

    Ik vind het echt heel erg onorgineel wat ik hierboven heb gepost.
    Maar hoe kun je dat doen op een creative manier?
    Ik zou spullen kunnen meebrengen, maar ik vind het nogal dom.. & Wat moet ik dan in hemelsnaam meenemen?
    Help me?

    [ bericht aangepast op 2 sep 2010 - 16:57 ]


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    > Verplaatst naar school.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    "Ik ben ben 12"
    Je stottert als je schrijft. (':


    En om op je vragen te antwoorden... Vertel nog wat uitgebreider over jezelf. Je broers/zussen en hoe je met hun omgaat. Wat is jouw kijk om het (school)leven. Welke vakken doe je (minder) graag en waarom? Welke studies zou je later graag willen volgen? Etcetera.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2010 - 16:57 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Als je het niet erg vindt breng ik een aantal veranderingen in je verhaal. ;)

    Hallo ik ben Toke,
    Ik ben 12 jaar en verjaar op de 26ste van deze maand. Mijn hobby's zijn hiphop dans(?) en toneel. Ik dans al vanaf mijn 5e, dit doe ik in Lanaken. Toneel spelen doe ik ook al een tijdje( hoelang??). In mijn vrije tijd zit ik achter mijn laptop. Ik zit vaak op Quizlet (wat is dat?) en op youtube. Later zou ik graag reporter willen worden of een eigen kledingszaak op willen zetten.

    Probeer uit te leggen waarom en hoe, anders krijg je weer vragen als: Wat is dat? waarom doe je dat? (';


    La credenza è una medicina contro il timore

    Cloudburst schreef:
    "Ik ben ben 12"

    Je stottert als je schrijft. (':

    _O_ Dankjee.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Hallo, ik ben Toke.
    Ik ben 12, en wordt 13 op de 26ste. > 26e wat?
    Mijn hobby's zijn hiphop & toneel spelen. > waarom?
    Ik dans al vanaf mijn vijfde, dat doe ik hier in lanaken. En toneel spelen doe ik al een tijdje.
    Als ik me verveel thuis, zit ik altijd achter mijn laptop. Dan zit ik het meest op Quizlet en youtube enzo. > 1. Ik zou dat 'enzo' weghalen, dat klinkt zo ongeïnteresseerd. 2. Waarom zit je op díe sites?
    Ik zou later graag reporter worden, of een eigen kledingszaak hebben. > waarom? Hoe is dat zo gekomen? Vind je het zelf ook leuk om met mode en reportages bezig te zijn?

    Misschien heb je hier wat aan? Misschien kun je wat meer vertellen waarom je dingen doet. Anders komt het zo ongeïnteresseerd en afgeraffeld over.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Girasole schreef:
    Als je het niet erg vindt breng ik een aantal veranderingen in je verhaal. ;)

    Hallo ik ben Toke,
    Ik ben 12 jaar en verjaar op de 26ste van deze maand. Mijn hobby's zijn hiphop dans(?) en toneel. Ik dans al vanaf mijn 5e, dit doe ik in Lanaken. Toneel spelen doe ik ook al een tijdje( hoelang??). In mijn vrije tijd zit ik achter mijn laptop. Ik zit vaak op Quizlet (wat is dat?) en op youtube. Later zou ik graag reporter willen worden of een eigen kledingszaak op willen zetten.

    Probeer uit te leggen waarom en hoe, anders krijg je weer vragen als: Wat is dat? waarom doe je dat? (';

    Hm.. Je hebt gelijk. Heel erg bedankt (:
    Heb je misschien ook een idee hoe ik kan eindigen?


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO