• Rofl, ja serieus. Ik had al eerder dit topic over hem gemaakt, maar wat ie vandaag toch allemaal brabbelde was echt een toppunt.

    We zitten nog geen 30 seconden in het lokaal en hij begint al met een verhaaltje: 'Ja, ik had gisternacht een feest, en ik was pas 4 uur 's nachts thuis, en toen moest ik om 9 uur alweer op school zijn, dus ik moest er al 6 uur uit, want ik woon in Amsterdam. Maar ja, dat feest ging hard, en er was whiskey en ik had echt teveel gezopen, en nu ben ik nog steeds aangeschoten hahaha!'

    Vervolgens loopt ie tussen de tafels door en knalt overal tegenaan. Toen besloot ie maar een film over God -Harry Potter is de vijand van God hoor, hij moet dood omdat hij toverkunsten gebruikt, kuch- want hij kon nog niet 'fatsoenlijk nadenken en communiceren'.

    Sowieso snap ik het niet, want als je 2 uurtjes geslapen hebt, en om 4 uur ging slapen toen je dronken was, ben je om half 11 's ochtends echt wel weer nuchter hoor, maar oke. Dat zal wel aan mij liggen dan.

    Maar echt, mijn leraren zijn nog nooit zo slecht geweest haha.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2010 - 16:19 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hahaha! Omg, ik lig echt plat van het lachen nu x)
    Ik wil ook wel zo'n leraar!


    Beeeeeeeesje :-)

    Haha.
    Dat andere topic over een andere leraar van je.. Jij hebt echt verneukte leraren HAHA.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Hahahah, dat is geniaal :Y).
    Maar niet voor een leraar natuurlijk :/


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Maunier schreef:
    Haha.
    Dat andere topic over een andere leraar van je.. Jij hebt echt verneukte leraren HAHA.

    Ik weet 't :') Ik heb maar eentje die echt fatsoenlijk les wilt geven, de rest boeit het allemaal geen ruk haha.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik zou hier weddenschappen over sluiten: 'Hoelang voor hij ontslagen wordt? Oke iedereen, leg die centen maar in de pot.'


    No growth of the heart is ever a waste

    Hoe oud is die gast xD


    the world is filled with people that we dont understand

    OfficialBamf schreef:
    Hoe oud is die gast xD

    36 of 37, dat wist ie zelf ook niet meer precies.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    RESCUExME schreef:
    Hahaha! Omg, ik lig echt plat van het lachen nu x)
    Ik wil ook wel zo'n leraar!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Of hij doet melig en kent dat woord nog niet. 8D
    Hahah, hij is echt raar! (:
    Ik zou bang worden van hem. xp


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Hhahaahah. x'DD


    *insert philosophical cringe expression here*

    X'D

    Dat is écht zó droog!

    Ik heb niet van die rare leraren, alleen een van Engels die dus whisky in de klas drinkt, maar nooit echt dronken wordt...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Kunst. :'D


    "Stay beautiful. Keep it ugly."