• Ik ging vandaag met een vriendin naar de stad in Eindhoven. Ik moest één station voor mijn vriendin instappen, dus ik zat even alleen. Kwam al direct, toen ik dus net zat, de kaartjesknipper. -Kan dat andere woord niet vinden in haar hoofd.- Dus, omdat ik nog maar net zat, moest ik even allemaal zoeken. Zegt die man; 'Als je geen kaartje hebt, is het beter om het nu alvast te zeggen.'
    En toen zei ik dus; 'Meneer, waar ziet u mij voor aan? Ik heb gewoon een kaartje hoor!' Met zo'n blik van; Wtf?:'D

    Hij keek me echt aan alsof ik evil was, haha.


    everything, in time

    Je bent ook evil. En die conducteur is raar. (krul)


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Hahahahha omg Marleen toch!

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 sep 2010 - 16:25 ]


    Your make-up is terrible

    Stripe schreef:
    Je bent ook evil. En die conducteur is raar. (krul)


    That's it!
    Maar ik ben helemaal niet evil, ik ben een poepescheetje.

    @Nikki; Not my fault.D:


    everything, in time

    xD
    Sorry.
    Het is ech stom als mensen je zo snel beoordelen.


    Food.

    Ahahah das echt stom. Mensen denken altijd meteen dat ik heel dom ben, terwijl ik atheneum doe op school >.<

    Wat straal je uit dan :')


    -

    Genius schreef:
    Wat straal je uit dan :')


    Evilness.(duivel)


    everything, in time

    Dat heb ik dus ook altijd he, haha. Ik stop mijn kaartje altijd ergens in mijn tas en het duurt vrij lang voordat ik hem kan vinden. Die conducteurs denken dus ook altijd dat ik geen kaartje heb :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Fail


    *insert philosophical cringe expression here*

    Hahaha x]


    Beeeeeeeesje :-)

    Whehe, ik straal altijd iets heel ontschuldigs uit. Ik hoef bij sommige dingen zoiets niet eens te laten zien =]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Bro schreef:
    Whehe, ik straal altijd iets heel ontschuldigs uit. Ik hoef bij sommige dingen zoiets niet eens te laten zien =]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Haha.
    Nouja beter dat. Dan dat ze zeggen dat ik chagarijnig ben en dat met een kerstkaarten knippertje een eland in mijn kaartje knippen. Het was 8 uur s'ochtends-,-'


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Daarom leg ik mijn kaartje steeds op dat tafeltje x]
    en, ik straal dat helemaal niet uit x] Blijkbaar zie ik er, ofwel loom, ofwel onschuldig uit ><


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik heb dus ook altijd last van dat soort dingen. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.