• Hi!

    Vandaag 21 jaar geleden zijn Bill en Tom Kaulitz ter wereld gekomen (ja, Tom 10 minuten eerder dan Bill =D) dus een Happy B-day aan hun gewenst =)
    Maar mensjes, vertel eens, hebben jullie iets speciaals gedaan voor hun verjaardag vandaag? =)
    Laat het weten! :Y)


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Ik heb m'n haar gesteild!

    (dat deed ik eigenlijk niet voor hun verjaardag. En ook al haat ik TH: gefeliciteerd!)


    It's time to be happy again.

    Haha, er was al een verjaardagstopic. Maar ik weet niet of deze ook telt?
    Ik heb iig niets speciaals gedaan, omdat er ook nog een vriendin jarig was, maar die is overleden, helaas. Dus mijn gevoelens waren nogal gemengd.x;


    everything, in time

    k eb ook niks speciaal gedaan want k ad geen tijd me school en mijn pa was ook nog jarig.


    You laugh because you think I'm different, I laugh because you guys are all the same

    Wij gaan zo even over ze praten op Quizlet Radio ='D


    Life is hard and then we die

    Nee, ik heb niets speciaals voor hen gedaan. Niet dat ik hier op men eentje een verjaardagsfeestje voor hen ga geven fso? Dat vind ik een beetje... dom. o.o


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Waarom zou je er iets speciaal voor gaan doen x'D Dat doen hun toch ook niet op mijn verjaardag?


    -

    Tillylicious schreef:
    Nee, ik heb niets speciaals voor hen gedaan. Niet dat ik hier op men eentje een verjaardagsfeestje voor hen ga geven fso? Dat vind ik een beetje... dom. o.o

    Ghaha, strijk!
    Maar ik heb dus ook niks gedaan, normaal schrijf ik een brief samen met een vriendin maar we zijn het vergeten (cat)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    ik zou niet weten wat ik had moeten doen maar ik vind het hartstikke leuk dat ze jarig zijn. het voelt heel speciaal :3


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Ik zou het eigenlijk niet zo goed weten. Maar ik heb het op school gezegt en bij m'n verhalen ook. Oh ja en ook op msn. Ik wou een brief schrijven maar ik had geen tijd meer.


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    mijn mobiel werd vandaag 20x -overdreven- afgpakt omdat ik de hele tijd werd gesmst : happy bill en tom b-day ! <3 en die dingen.
    -grom-
    but but i like it <33


    Life is a beautiful struggle

    Nou, ik had mijn eerste schooldag, is dat niet speciaal? (krul)
    -waarom zou ik iets speciaals doen voor mensen dat ik niet 'ken'? (cat)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik heb 'In Your Shadow, I Can Shine' geluisterd. (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hier is al een topic over! Vandaar dat ik deze sluit


    "I shut my eyes in order to see.'