• Ik was bij de kapper en toen ze mijn haar ging föhnen zei ze dat ik het haar van Yolanthe Cabau van Kasbergen had haha. En ze zei tegen mijn moeder dat ze dan graag mijn haar wilt föhnen en kammen omfg. haha.
    Wie heeft dit ook al eens gehad? (krul)


    I live for the applause, you will die for it.

    Meh, d'r haar is mooi maar daar houdt het voor mij verder bij op...
    En mijn kapper is altijd verliefd op mijn haar. Alleen heb ik niet echt een bepaald kapsel van iemand voor zover ik weet. ^^


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    LOL, volgens mij, als ik 't me goed herinner, dan zei mijn kapper dat ook 'ns tegen mij.


    "I shut my eyes in order to see.'

    HAHA.
    Bij mij zeggen ze meestal gewoon dat ik mooi dik haar heb of zo. (':


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Bij mij zeggen ze niks. :C Nu voel ik me zielig.


    You move me ......... Kurt

    Bij mijn haar zeggen ze altijd dat ze er jaloers op zijn en ook mijn haar willen hebben.
    Ook gaan ze hele verhalen tegen klanten houden ;$ Soms best irritant.

    - Krulhaar -


    La credenza è una medicina contro il timore

    Maar jij heb mooi haar, Sem. c:


    Only losers can act the way you do

    mijn kapster zei een keer dat ik hannah montana haar heb --'
    jeeuj.


    Music on, word off

    Mijn vorige kapper vond mijn kleur haar echt prachtig (gewoon van nature), en ze zei dat heel veel mensen er een moord voor zouden doen :'D aight.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    ik heb een keer een complimentje gehad over mijn natuurlijke haar kleur, vond de kapster heel mooi xD
    maar nee, ik heb GEEN Yolanthe-haar :')

    Echt iedereen vindt mijn haar zóooo mooi, maar ik zie het zelf eigenlijk niet.


    It's time to be happy again.

    Haha. Nee, maar ik heb iets heel anders gehad. Vroeger toen ik klein was, had ik zo'n paddestoel kapsel. En mijn pony liep zo over mijn ogen. Dus ik was bij de kapper om een stukje van mijn pony eraf te knippen. Zegt ze zo als ik klaar ben. 'Aaaah. Je hebt dus wel een gezicht'. Ik werd beledigd man o.o

    Haha. Ze zeggen alleen dat mijn haar een mooie dikte heeft.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Cool :']

    Een kapper zei eens dat ze mijn haar mooi dik vond. Maar ik vind het eerlijk gezegd een droge pluizebol ==' En ja, ik ben al bezig met alle mogelijke maskers en conditioners. Werkt wel, tho.


    No growth of the heart is ever a waste

    Nee. :'D


    -

    ik heb 'mooi gezond' haar. jaja!