• haaaaaaaaaaj,
    sorry ben beetje raar vandaag.

    lijkt dit verhaal jullie wat?
    Het populairste meisje van de school hard van de buitenkant zwak van binnen.
    Ze hield van dansen, dat was alles voor haar ze wou dan ook een carriere beginnen en ze geloofde daar ook in.
    Totdat haar vader overleed, sinds die dag danst ze nooit meer..
    Hoeveel iedereen ook smeekt en zeggen dat het leven gewoon doorgaat, weigert ze te dansen.Iedereen begint haar te haten en niemand wilt nog met haar omgaan.
    Totdat ze het doelpunt word van een weddenschap, een paar jongens uit de school sluiten een deal Justin een van de jongens moet de weddenschap uitvoeren en terwijl hij dat doet word hij verliefd op haar..


    "Als je haar voor het schoolfeest kan laten dansen, krijg je 50,-." ik knikte "deal"



    Het gaat over Justin Bieber & heet Why do you still love me. i hurt you right?

    leeshet gewoon geef het een kans. come on! ;D


    x(flower)

    Oooh, het lykt me een leuk verhaal! (;


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Lijkt me een goed verhaal (: Moetje zeker doen. Maar ik hou niet zo van JB, dus kun je het maken voor de mensen die wel fan zijn.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Zo zijn er al twee stories.. Maar die gaan weer over de maagdelijkheid van het meisje.. En ze zijn allemaal JB


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Virginity schreef:
    Zo zijn er al twee stories.. Maar die gaan weer over de maagdelijkheid van het meisje.. En ze zijn allemaal JB


    indd.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2010 - 20:39 ]


    ~ la-la-laaa.

    Boeiend dat er meer zijn? Alsof er nooit verhalen zijn die op elkaar lijken?
    Ik weet in ieder geval dat ik het super leuk vind en het zeker ga lezen. Ik had hem al eerder gezien (:


    I chill back and I spread peace n love

    Doet me denken aan Raise your voice & She's all that

    OT: Ik wil wel is proberen

    [ bericht aangepast op 31 aug 2010 - 20:42 ]


    Live life limitless.

    Boredom schreef:
    Lijkt me een goed verhaal (: Moetje zeker doen. Maar ik hou niet zo van JB, dus kun je het maken voor de mensen die wel fan zijn.


    make cake, not war