(...)Kijk, dat lijkt een beetje op een huppelkut actie.
Je kan zoiets haar niet kwalijk nemen. Vraag haar gewoon rustig waarom ze zich buitgesloten voelt, en niet gelijk boos op haar worden terwijl je haar kant van het verhaal niet eens gehoord hebt.
dan ben ik maar een huppelkut,om eerlijk te zijn boeit me dat geen ene fuck.Maar zoals ik als zei: ZIJ sluit ONS buiten,WIJ HAAR niet
Look peops. Als GUSTIPIRAAT uit het groepje wil stappen is dat haar keuze en heeft niemand anders er iets op te zeggen. Like, we leven in een vrij land dus laat haar doen als ze zich dar beter bij voelt.
WE LATEN HAAR TOCH OOK.sjezus zeg,maar op mij hoeft ze in ieder geval niet meer te rekenen,ik laat het verder aan de rest over,maar Roxy,mij heb je nooit gekent..
WE LATEN HAAR TOCH OOK.sjezus zeg,maar op mij hoeft ze in ieder geval niet meer te rekenen,ik laat het verder aan de rest over,maar Roxy,mij heb je nooit gekent..
hoezo dat dan weer ?
kijk siham,
Zij wil er uit,Laat haar x'D oke dat oe je ook,maar dar betekent tog niet dat je dan maar moet doen alsof je haar niet gekent heb
praat anders eerst met haar ofso.
Ik zou helemaal niet van quizlet afgaan. Schijnbaar waren dat geen echte vriendinnen.
Ga opzoek naar nieuwe vrienden. Er zijn hier genoeg aardige, lieve meisjes op quizlet!
Niet bij dat clubje blijven hangen, daar komt alleen maar narigheid van.