• Heey,,
    srry maar ik stap uit het BFFE groepje.

    Srry :S


    x. Roxy

    WHAT THE FUCK! Heel fijn.Ten 1e je wordt niet buiten gesloten en ten 2e jij sluit ons zelf buiten.Voor rollen van verhalen geven wij jou altijd een rol&jij geeft ons haast nooit een rol of een of andere kut rol&je praat zelf nooit meer tegen ons&jehebt ons niet eens op je profiel.Tss fijn¬¬'

    Kijk, echt zo'n gevalletje van groepjeskoorts.
    NIEMAND SLUIT ELKAAR BUITEN HIER OF EVA KOMT ZE PERSOONLIJK DE WAARHEID VERTELLEN.
    bah


    I recycle my thoughts.

    OKE..:O


    don't Worry...Be gay.

    Ik word hier echt gewoon ziek van.


    I recycle my thoughts.

    Maarja, blijf gewoon doorgaan waar die groepjesmensen zin in hebben.
    Het blijft nooit altijd goedgaan.


    I recycle my thoughts.

    @SNOWWHlTE


    Jij moet je eigen er buiten houden Miss arrogant.




    Lalalalalalalala.

    SNOWWHITE, je bent niet de enige die er ziek van word hoowr. Die groepjes vind ik al niet fijn omdat ze al de rest die niet in het groepje zitten acheraan sluiten voor een rol of eender wat. En ik vind ook dat GUSTIPIRAAT het recht heeft om uit dat groepje te stappten zonder dat iemand van dat groepje er bezwaar over maakt.

    BILLxKxBITCH, niet beginnen ruzieën hé! En ook niet beginnen schelden want dan word het zeker al niet leuk meer.

    @SNOWWHlTE


    Jij moet je eigen er buiten houden Miss arrogant.




    Nee, ik geef gewoon mijn mening. (cat)


    I recycle my thoughts.

    En ik ben niet de enige die er zo over denkt dus helaas.


    I recycle my thoughts.

    Ik heb er geen bezwaar tegen,pff ze doet maar,maar denk maar niet dat ik nog voor haar klaar sta...


    Lalalalalalalala.

    Nee eigenlijk, BILLxKxBITCH, er zijn hier eigenlijk héél erg veel mensen die er zo over denken als SNOWWHITE maar weinige daarvan durven daarvoor uit te komen.

    Ik heb er geen bezwaar tegen,pff ze doet maar,maar denk maar niet dat ik nog voor haar klaar sta...
    Kijk, dat lijkt een beetje op een huppelkut actie.
    Je kan zoiets haar niet kwalijk nemen. Vraag haar gewoon rustig waarom ze zich buitgesloten voelt, en niet gelijk boos op haar worden terwijl je haar kant van het verhaal niet eens gehoord hebt.


    I recycle my thoughts.

    Nee eigenlijk, BILLxKxBITCH, er zijn hier eigenlijk héél erg veel mensen die er zo over denken als SNOWWHITE maar weinige daarvan durven daarvoor uit te komen.
    exactly


    I recycle my thoughts.

    Ik snap ook niet dat je er uit wil :O
    ja,je word buiten gesloten zeg je,maar daar kan je tog met ze over praten of zo ? inplaat van dit?

    ja tog x'D


    don't Worry...Be gay.

    Ik snap ook niet dat je er uit wil :O
    ja,je word buiten gesloten zeg je,maar daar kan je tog met ze over praten of zo ? inplaat van dit?

    ja tog x'D
    Ik snap je even niet..


    I recycle my thoughts.