• De stelling van vandaag luidt:
    Als je een bril draagt ben je een nerd

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Oneens, wat kan jij eraan doen als je ogen slecht zijn, en een bril wilt dragen?

    [ bericht aangepast op 30 aug 2010 - 8:32 ]

    Oneens? Sinds wanneer zijn ik, en veel meisjes van mijn vriendengroep nerds? (krul)


    Your call, Detective Shinypants.

    Repent schreef:
    Oneens.


    I need you like a heart needs a beat

    Archer schreef:
    Ik vind dit een domme stelling; het ligt tóch voor de hand dat iedereen het hiermee oneens is...


    Never forget the things that make you smile

    xWahreLiebe schreef:
    Oneens. :'D


    "The future belongs to those who prepare for it today.

    Archer schreef:
    Ik vind dit een domme stelling; het ligt tóch voor de hand dat iedereen het hiermee oneens is...


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    nee ik vind mensen met een bril sexy!
    Ik neem ook een bril, maar dat komt omdat ik de ondertiteling niet goed kan lezen van tv en ook omdat ik één lui oog heb :S

    [ bericht aangepast op 30 aug 2010 - 9:46 ]


    I'm the Lizard King, I can do anything!

    oneens, ik hoef geen bril en ik heb er ook geen 1 nodig, maar ik draag er soms 1 bij een outfit ofsow. ik doe havo/vwo, en dat heeft gewoon met slimheid te maken, al doe je gymnasium en je draagt een bril ben je nog niet nerd. wanneer is iemand eigenlijk nerd?

    Archer schreef:
    Ik vind dit een domme stelling; het ligt tóch voor de hand dat iedereen het hiermee oneens is...

    Agree :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Oneens


    Croyes moi quand je dit:"La vie c'est fait de petit bonheurs."

    oneenss

    Dat slaat nergens op :')


    Tell me how do my Leftovers taste.

    Archer schreef:
    Ik vind dit een domme stelling; het ligt tóch voor de hand dat iedereen het hiermee oneens is...


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    ElLieno schreef:
    Ligt het aan mij of worden die stellingen als maar dommer en dommer? Oneens dus.


    effort never betrays you

    Oneens. Ik draag geen bril en ben een nerd :Y).


    I am an idiot, I move.