• Noem me gek, noem me stom, ik moest huilen toen ik dit terug beluisterde, en terug zag.
    Het is gewoon zo speciaal en ik mis ze steeds harder en harder. En ik kan er wel om huilen, dat ik ze mis! Noem me gek, noem me raar, noem me obsessed. Ik hou toch van ze!
    En daarom voel ik me nu wat down... Pffrt!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik vond ze vroeger goed en nu nog altijd. Vroeger was ik fan van hun, nu niet meer.


    Keep on smiling

    ik kreeg kippevel :S

    Ik mis hun ook .. echt waar ben naar vorst nationaal geweest op 25 feb en dat lijkt al weer eeuwen geleden :o


    I changed.

    OW die versie ken ik! zo mooi!! Ik mis ze ook!
    qua uiterlijk en muziek..

    luister een van hun 1e liedjes en dan bijv. automatic ofso daar zit echt een verschil in. Mijn lievelings liedjes zijn zoieso de Duitse behalve. Pain of love :9~ dat deuntje blijft zo lekker in je hoofd zitten (hunaoid live versie) Maarja.. en Bill... Ik vond die manen echt TOF! en nu dat haar.. ik vind het niet echt leuk maar het staat wel bij hem.. die septum en oorbellen VRESELIJK!! vind ik ze :X mijn mening

    Dit sloeg miss nergens op maar moest effe :X


    My heart is yours and so am I

    Maunier schreef:
    Ik mis de oude TH.
    Ik weet het, je moet respect hebben voor ze zoals ze zijn, maar deze nieuwe Tokio Hotel is geen Tokio Hotel voor mij.


    your eyes are like stars in the night.

    Ik begrijp je helemaal. Ik vond ze vroeger ook geweldig, maar nu is dat eigenlijk weg. Ze zijn gewoon zo veranderd, ik vind dat er geen gevoel meer in hun liedjes zit. Als ik terug een clipje bekijk van vroeger heb ik ook zoiets van 'damn, ik wou dat die tijd terug kwam!' Tja, helaas.


    Beeeeeeeesje :-)

    RESCUExME schreef:
    Ik begrijp je helemaal. Ik vond ze vroeger ook geweldig, maar nu is dat eigenlijk weg. Ze zijn gewoon zo veranderd, ik vind dat er geen gevoel meer in hun liedjes zit. Als ik terug een clipje bekijk van vroeger heb ik ook zoiets van 'damn, ik wou dat die tijd terug kwam!' Tja, helaas.

    Echt niet. ;x
    Ik bedoel maar, in bijv. "World Behind My Wall", dat zingt hij toch met gevoel! <3

    Kan je trouwens geloven dat ik nu al serieus dagen aan een stuk elke keer zit te wenen als ik hen hoor of zie? .__.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.