• Noem me gek, noem me stom, ik moest huilen toen ik dit terug beluisterde, en terug zag.
    Het is gewoon zo speciaal en ik mis ze steeds harder en harder. En ik kan er wel om huilen, dat ik ze mis! Noem me gek, noem me raar, noem me obsessed. Ik hou toch van ze!
    En daarom voel ik me nu wat down... Pffrt!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Niemand houd je tegen om hen te missen. Geloof me, ik mis hen ook, ontzettend hard. Elke dag dat ik terug wakker word, is een dag dat weer verder weg is van 25 februari (concert in Vorst Nationaal, én mijn eerste concert van hen ever). Je zou niet willen weten wat ik allemaal zou willen doen om hen, al was het maar 5min terug te kunnen zien. Maar wij, als fans, hebben jammer genoeg niet altijd deze mogelijkheid. We zullen zoals iedereen gewoon moeten wachten tot ze terug eens naar je land komen. Maar hé, kop op. Luister naar een liedje van hen dat je blij maakt, en denk aan die leuke herinneringen dat je had bij een concert (als je daar bent naartoe geweest natuurlijk). Ik heb ook wel eens een slechte dag als ik aan zo een moment denk, maar dan luister ik gewoon naar een liedje dat me blij maakt, en automatisch verschijnt er terug een glimlach op mijn gezicht. Veel succes, zou ik zo zeggen? Tschüsssssss!
    x


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Ik hou niet zo van TH :x


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    ZIjn ze uit elkaar dan? :8

    Vror vond ik TH stom maar nu vind ik ze goed.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik snap je, ookal ben ik geen fan van ze.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Tillylicious schreef:
    Niemand houd je tegen om hen te missen. Geloof me, ik mis hen ook, ontzettend hard. Elke dag dat ik terug wakker word, is een dag dat weer verder weg is van 25 februari (concert in Vorst Nationaal, én mijn eerste concert van hen ever). Je zou niet willen weten wat ik allemaal zou willen doen om hen, al was het maar 5min terug te kunnen zien. Maar wij, als fans, hebben jammer genoeg niet altijd deze mogelijkheid. We zullen zoals iedereen gewoon moeten wachten tot ze terug eens naar je land komen. Maar hé, kop op. Luister naar een liedje van hen dat je blij maakt, en denk aan die leuke herinneringen dat je had bij een concert (als je daar bent naartoe geweest natuurlijk). Ik heb ook wel eens een slechte dag als ik aan zo een moment denk, maar dan luister ik gewoon naar een liedje dat me blij maakt, en automatisch verschijnt er terug een glimlach op mijn gezicht. Veel succes, zou ik zo zeggen? Tschüsssssss!
    x

    Dank je! =)
    Ja, ik heb hen 4 keer gezien. Maar stees als ik recente filmpjes van hen zie wil ik ze terug zien. Zeker mijn laatste keer was zo afschuwelijk vreselijk! Op 25 februari, ik keek er zo naar uit, dan was ik misselijk tijdens het concert en heb ik amper iets gezien en niet kunnen genieten. Ik voel er me nog steeds slecht door.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Muslera schreef:
    ZIjn ze uit elkaar dan? :8

    Neen, gelúkkig niet!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Nehh dat heb ik niet zo.
    Mis alleen Billchen z'n lange haartjes, maar dat groeit wel weer aan. Denk ik...


    Scream for mercy!

    Vroeger was ik echt absolute fan van hun en dat is steeds geminderd, ik vind hun vroegere liedjes nog steeds heel erg mooi en die ze nu hebben ook wel, maar ik zie me niet meer zo snel naar een concert van hun gaan. Ergens mis ik ze ook wel.


    All was well.

    ik snap je wel. ik mis ze ook best wel, ookal ben ik eigenlijk geen fan meer. maar weetje wat best freaky is.. ik luisterde eergisteren voor het eerst in, ik denk bijna, een jaar weer spring nicht en toen kon ik ook wel janken..


    She said: I gotta find out for myself

    Ik snap je wel. Maar ze écht missen doe ik niet. Ik heb wel soms van 'goh ik heb wel weer zin in een concert' of 'het heeft nu wel weer lang genoeg geduurd, kom nu maar weer eens naar Nederland/België.' Maar daar blijft het bij. (:

    [ bericht aangepast op 29 aug 2010 - 21:12 ]

    Guyana schreef:
    (...)
    Dank je! =)
    Ja, ik heb hen 4 keer gezien. Maar stees als ik recente filmpjes van hen zie wil ik ze terug zien. Zeker mijn laatste keer was zo afschuwelijk vreselijk! Op 25 februari, ik keek er zo naar uit, dan was ik misselijk tijdens het concert en heb ik amper iets gezien en niet kunnen genieten. Ik voel er me nog steeds slecht door.

    Dat is kut. :x


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    ah,,zo mooi.
    Als ze nog is naar Belgie kome ga'k ook =)
    x


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Daar heb ik geen last van. De stijl van de jongens vind ik minder geworden, maar ik heb er respect voor zolang zij zich er goed bij voelen. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik mis de oude TH.
    Ik weet het, je moet respect hebben voor ze zoals ze zijn, maar deze nieuwe Tokio Hotel is geen Tokio Hotel voor mij.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?