• Ik moet weten welke titel.
    Mijn verhaal:
    verhaal:
    April en Seth zijn al sinds de kleuterklas beste vrienden.Tot op een dag Seth ziek wordt.Hij blijft twee weken weg van school en als hij terug komt kijkt op een andere manier naar April.April snapt er niks van.Waarom doet Seth plotseling zo afstandelijk maar is wel plotseling heel bezorgt om haar?April snapt er niks van.Stapje voor stapje komt ze er achter wat haar beste vriend verborgen houdt.Maar wilt ze dat wel?

    Nu heb ik drie titels maar ik weet niet welke leukst is?

    mijn titels:
    1.I'm not a princess, this ain't a fairytale. in het nederlands: ik ben geen prinses,dit is geen sprookje.
    2.This ain't hollywood, this is a small town in het nederlands: dit is geen hollywood,dit is een kleine stad.
    3.We were just so right in het nederlands: we waren zo goed



    ps. de titel moet ook een keer in mijn story voor komen

    [ bericht aangepast op 29 aug 2010 - 15:00 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hoeveel topics heb je over dit verhaal aangemaakt..?

    Doe maar We were just so right.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Lieve schat. Ik snap dat je graag eens wilt weten welke titel 't moet worden, maar is 't dan nodig om zoveel topics te maken? Nee dus :'D Daarom sluit ik al je andere topics en laat deze als enige open. Dit is dus het enige topic hierover, want je hoeft echt niet meer dan één te maken, dus hierna ook niet meer topics maken.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2010 - 15:06 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Voiceless schreef:
    Hoeveel topics heb je over dit verhaal aangemaakt..?

    Doe maar We were just so right.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Happysnail schreef:
    Lieve schat. Ik snap dat je graag eens wilt weten welke titel 't moet worden, maar is 't dan nodig om zoveel topics te maken? Nee dus :'D Daarom sluit ik al je andere topics en laat deze als enige open. Dit is dus het enige topic hierover, want je hoeft echt niet meer dan één te maken, dus hierna ook niet meer topics maken.


    ik wist niet hoe ik de andere moest sluiten :$(blond)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Het is sowieso niet nodig om meerdere topics te maken en de eerdere gemaakte dan te sluiten. Je zult 't moeten doen met één topic : ) Dat is om een overvloed aan topics te voorkomen. Moderators kunnen trouwens als enige topics sluiten. Weet je dat ook weer.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Happysnail schreef:
    Het is sowieso niet nodig om meerdere topics te maken en de eerdere gemaakte dan te sluiten. Je zult 't moeten doen met één topic : ) Dat is om een overvloed aan topics te voorkomen. Moderators kunnen trouwens als enige topics sluiten. Weet je dat ook weer.


    zou het niet meer doen (A)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Voiceless schreef:
    Hoeveel topics heb je over dit verhaal aangemaakt..?

    Doe maar We were just so right.


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    We were just so right. Zou ik nemen.


    Tears are words the heart can't say.

    Ook even titel aangepast, want zulke titels als "Klik hier" zijn niet toegestaan :Y) Kheb 't maar druk met jou :'D!


    "I shut my eyes in order to see.'