• Ik vind die niet-gelijke kapsels met heel stijl haar, waarvan je foto's in de kapperszaak ziet hangen, echt heel leuk. Slecht voorbeeld Helaas heb ik krullen, dus ik kan die kapsels niet nemen.
    Desondanks ben ik wel blij met het kapsel wat ik nu heb en wilde ik wel eens weten of jullie ook tevreden zijn (flower).

    [ bericht aangepast op 29 aug 2010 - 14:10 ]

    Jep, ik ben tevreden(A)


    You can't fly unless you let yourself fall.

    Nee, maar ik laat het groeien.

    Nou, bij mij zit het nogal anders. Ik ben op zich erg tevreden, alleen is het te lang waardoor het vaak nogal slap hangt.
    Maar ik wil het lang laten, omdat ik mijn haar ga doneren aan Kika. (Dan maken ze daar een pruik van) Je moet, als je dit wilt, minstens 10 cm doneren, anders kan het niet. En ik wil natuurlijk wel wat over hebben als ik er 10 cm af laat halen.:'D


    everything, in time

    Desolate schreef:
    Nou, bij mij zit het nogal anders. Ik ben op zich erg tevreden, alleen is het te lang waardoor het vaak nogal slap hangt.
    Maar ik wil het lang laten, omdat ik mijn haar ga doneren aan Kika. (Dan maken ze daar een pruik van) Je moet, als je dit wilt, minstens 10 cm doneren, anders kan het niet. En ik wil natuurlijk wel wat over hebben als ik er 10 cm af laat halen.:'D

    Go Marleen!

    TourdeKrulle schreef:
    (...)
    Go Marleen!


    Yeah! -Stiekem zelf best trots-


    everything, in time