• Nou ik heb dus een hele tijd geleden de oude laptop van mijn vader gehad, maar dat ding is dus echt al héél oud. Hij is sloom, de zijkant ligt eraf -oeps-, programma's houden er spontaan mee op, internet dondert er steeds uit, en het geheugen staat vol.
    Nu ging gisteren mijn vaders pc stuk, dus die zou die naar de maker brengen. Dus ik zo: 'Ja neem mij laptop dan meteen even mee.'
    Maar nu loopt ie vanochtend ineens: 'Dat ga ik niet doen.'
    Dus ik werd vet boos, want dit ding gaat binnenkort echt helemaal kapot, ik voel het gewoon :')
    Zegt ie nu ineens: 'Ja dan kan je beter een nieuwe kopen. Vraag maar aan je moeder.'
    Dus ik zo: 'Ja hallo waarvan ga ik dat dan betalen?'
    Hij: 'Vraag het nou eerst maar aan je moeder.'

    Volgens mij wilt ie nu gewoon serieus een andere laptop voor me kopen, het geld gedeeld met mijn moeder -ouders gescheiden- ;o Of ik heb het echt helemaal verkeerd begrepen maar oke :') Hij ging al helemaal reclamefoldertjes bekijken voor een nieuwe laptop.

    Oke dan, waar komt die aardigheid ineens vandaan? :'DD


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    k zou gewoongelukkig zijn da k een laptop kryg =)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Wees blij :D

    reyon schreef:
    k zou gewoongelukkig zijn da k een laptop kryg =)

    Staat er ergens dat ik dat niet ben? :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Zo heb ik mijn laptop ook gekregen, whaha. Omdat de gewone computer beneden heel vaak spacede en uitviel.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Dan hoop ik dat je een leuke krijgt. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Dan hoop ik dat je een leuke krijgt. =P

    Ik krijg ws een witte :9~


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Je krijgt in ieder geval een nieuwe.(krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Gefeliciteerd met je alvast nieuwe laptop ;D


    @monsterrrr.

    Ghahah. Vraag of je in plaats van een nieuwe laptop te krijgen, naar Antwerpen moogt komen. (nerd) Ghaha,joke. Antwerpen, Antwerpen, Antwerpen. Ik freak over Antwerpen man. (krul)


    Some people make the world special just by being in it