Dat betekend dus 'Tokio Hotel' in papa-taal. x] Zo noemt mijn papa hen dus, eigelijk vind ik het best wel grappig ><
Hebben jullie ouders bijnamen voor Tokio Hotel? ;o
'Die Duitse gozers/jongens', of 'Die met die vrouw erin...' ze dacht ten tijde van Monsoon dat Bill een vrouw was. Dus ja, dan krijg je dat. Alleen wordt er bij ons thuis niet echt veel meer over Tokio Hotel gesproken.
Mama noemt ze Shit, Jente -mijn broer-; Homo's, papa; een bende wieten xd, en mijn allerkleinste broertje-bijna 3 jaar- noemt ze Tom xd. Maar alles in zijn ogen is Tom. En dat komt door zijn fantastische zus; mooiiii xd
Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[
ShanaCity schreef:
Mama noemt ze Shit, Jente -mijn broer-; Homo's, papa; een bende wieten xd, en mijn allerkleinste broertje-bijna 3 jaar- noemt ze Tom xd. Maar alles in zijn ogen is Tom. En dat komt door zijn fantastische zus; mooiiii xd
Toen ik nog fan was -dat was nog geen 2 weken geleden, ben gestopt met fan zijn xd- zei mijn hele familie: 'O, die homo's.' 'Die met dat wijf erin.' Hahaha lol.