• .. Een leuke story om te lezen ofzo.
    Ja, ik verveel me en ik wil iets lezen.

    Eisen:
    - Genoeg delen, dus in ieder geval boven de 30 delen. (als het lange hoofdstukken zijn, mag het wel iets minder zijn, maar ik moet natuurlijk wel wat te lezen hebben)
    - Er moet wel een verhaal in zitten, dus niet: 'Ze ontmoeten elkaar en zijn verliefd' of iets in die richting.
    - In ABN geschreven en zonder emoticons e.d erin.

    Dus als je een verhaal hebt die aan deze eisen voldoet, lees ik hem graag. Ik lees alle soorten wel (zelfs Bieber) als er maar een goed verhaal in zit. _O_

    Dus, iemand? (:

    Lees jij Bieber!?

    - Bericht aangepast i.v.m. hoofdlettergebruik en het onnodige gebruik van teveel leestekens -

    [ bericht aangepast op 28 aug 2010 - 14:42 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 28 aug 2010 - 14:42 ]

    Als je mijn verhalen wil checken, dan doe je dat maar, maar ik vind ze toch niet zo goed, haha. De rest blijkbaar dus wel. :Y) Maar ik raad je haar verhalen aan. ;D


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Tillylicious schreef:
    Als je mijn verhalen wil checken, dan doe je dat maar, maar ik vind ze toch niet zo goed, haha. De rest blijkbaar dus wel. :Y) Maar ik raad je haar verhalen aan. ;D


    Ik zal even kijken. Dankjewel! (:

    @Emma: Als er een goed verhaal in zit wel ja! Pfuh.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2010 - 14:42 ]

    Ah, jammer nou.. Ik heb maar één hoofdstuk :(

    Nouja, check het maar.. Klik


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Heb er een van Teddy Lupos over de 70 delen
    aan de galg 41 delen en dan is ie uit.
    Opposite maar enkele delen maar die zijn super lang.

    onbekende personen behalve bij Teddy dan


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    ik kan je hier niet mee helpen, je lijstje valt niet in mijn verhaal. Mwhihi (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Misschien is dit wat? 8D


    A decision I will regret, until my dying breath.

    teardrops on my guitar
    de mijne hij heeft nog maar elf hoofdstukken maar ze zijn lang en ik ben volop aan het schrijven


    Change, the only good thing in this world.

    Samantha Diggory: I'm new here

    als je van HP houdt tenminste;)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Harry Potter:
    # 'Godmother'

    Percy Jackson:
    # Aphroseidon

    Voetbal:
    # Nerds need love too CF
    # FIFA WORLD CUP 2010 CR


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    eh, de mijne? ik heb vooral twilight fanfiction :3 die met het meeste hoofdstukken zijn, A New LOve Is Born[Kellan &Jackson] over 2 jonge actrices uit Disney dat een rol in Eclipse hebben, helaas gaart niet alles zoals gehoopt....
    en dan heb je My Melting Heart[Emmett Cullen] over een wees, Violet, die halfvampier is. ze kent haar echt ouders niet, en heeft haar leven in instellingen doorgebracht, tot ze op een dag een nieuw pleeggezin krijgt, de Newtons, die haar helpen haar identiteit te vinden :3


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    De vrouw van de draak.

    ABN, zit een verhaallijn in en de weinige lezers die ik heb zijn tevreden :'D Klik op de link en lees de beschrijving zou ik zeggen :Y). Weet namelijk niet of het je aanspreekt.


    No growth of the heart is ever a waste