• Ik en een vriendin liepen zo door de stad. Komt er zo'n man voor zo'n actie ofzo naar ons toe. hij zo 'Hebben jullie even tijd voor iets belangrijks.' Dus wij zo ja hoor. Zegt hij zo 'Hoe oud zijn jullie.' Dus mijn vriendin zo 12 en ik zo 13 bijna 14. Zegt hij zo 'Dan zijn jullie wel een beetje te jong. We hebben oudere mensen nodg bladiebla.' Komen we hem later weer tegen met zijn collega. 'Zijn 12 en 13.' Zegtie zo. Die collega zo naar osn toe komen. 'Jullie lijken echt ouder'xD

    Wij lagen helemaal dubbel. Ik hoop dat jullie het hebben gesnapt wat er staat xD
    Dat moest ik even kwijt.
    Hoe oud worden jullie altijd geschat?
    Ik meestal ongeveer 16


    Ivar Oosterloo.

    Ik ben 15 [/over 3 weken 16] en ik word al sinds mijn 13e 18 geschat.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    17 of 18 O.o


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik werd laatst 21 geschat :') oudste ooit. Meestal word ik 18/19 geschat, ik ben 16.


    I chill back and I spread peace n love

    ik word op het werk steeds 16/ouder geschat -ik heb het dan niet alleen over collega's maar ook klanten die lekker bij de mac komen eten x'D-
    dusja :')
    ik word ook ouder geschat x'D

    Kben bijna 15 en word al 17-18 jarige geschat ^^


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    Ik ben 19 en wordt meestal wel zo rond de 21/22/23 geschat. Ben eigenlijk altijd (veel) ouder ingeschat dan ik ben. (cat)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell