• Ik en een vriendin liepen zo door de stad. Komt er zo'n man voor zo'n actie ofzo naar ons toe. hij zo 'Hebben jullie even tijd voor iets belangrijks.' Dus wij zo ja hoor. Zegt hij zo 'Hoe oud zijn jullie.' Dus mijn vriendin zo 12 en ik zo 13 bijna 14. Zegt hij zo 'Dan zijn jullie wel een beetje te jong. We hebben oudere mensen nodg bladiebla.' Komen we hem later weer tegen met zijn collega. 'Zijn 12 en 13.' Zegtie zo. Die collega zo naar osn toe komen. 'Jullie lijken echt ouder'xD

    Wij lagen helemaal dubbel. Ik hoop dat jullie het hebben gesnapt wat er staat xD
    Dat moest ik even kwijt.
    Hoe oud worden jullie altijd geschat?
    Ik meestal ongeveer 16


    Ivar Oosterloo.

    Bij mij verschild dat. De ene keer 12, 13 jaar xD Omdat ik klein voor mijn leeftijd ben. En als ik ziet ofzo, een jaar of 15, 16. Omdat ik een best wel volwasse gezicht heb xD

    En ik ben 14 :O Nooit wordt het goed gedaan...:S


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik ben 18 en ik word 15 of zo geschat! -_-' Daar kan ik zó kwaad om worden he! Doe ik er zoveel mogelijk aan om er ouder uit te zien, niets helpt! -_-'


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    ik was sinds men 12e al 16 :P
    en nu ik 16 ben ben ik ofwel 16 ofwel 18 :)


    Real music is hidden behind the notes

    Ik ben 15, en ik werd 18 geschat door een gast van de Tnt (A)


    SLOAN.

    ik word op 15/16 geschat. Ik ben 18.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2010 - 20:09 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ahaha, ik ben 15. Vandaag op m'n werk ben ik door klanten iets van 20 keer aangesproken met "meneer" :'D
    Ontopic: Mensen schatten mij meestal rond de 17 á 18 jaar oud.


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Toen ik 13 of 14 was, werd ik één keer 18 geschat, maar dat was gewoon extreem.
    Ik denk 16 over het algemeen wel, maar ik ben ook 15.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ik ben 13, en word 15 geschat.
    maar ook gewoon wel eens 13 hoor, hangt er van af in welke situatie je zit. als je met 12 jarigen in een groep zit word jij ook vaak normaal geschat.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    ik ben niet groot, maar ik word altijd ouder geschat dan ik ben. Ik ben 16 en heb er mensen al heel vaak van moeten overtuigen dat ik écht geen 18/19 ben xD

    Ik ben 13 bijna 14 en mensen denken dat ik 12/11 ben(cat)

    [ bericht aangepast op 28 aug 2010 - 21:13 ]

    Ik word 16 geschat en ben net 14 (':


    Has no one told you she's not breathing?

    Guyana schreef:
    Ik ben 18 en ik word 15 of zo geschat! -_-' Daar kan ik zó kwaad om worden he! Doe ik er zoveel mogelijk aan om er ouder uit te zien, niets helpt! -_-'

    Troost je. Als je ouder bent van een puber denken de mensen dat je veel jonger bent. Liever dat :Y)


    Has no one told you she's not breathing?

    Toen ik elf was werd ik 16 geschat, toen ik 14 was werd ik 18 geschat en nu ik 18 ben word ik mijn eigen leeftijd geschat. Dus wie weet word ik als ik 30 ben ook nog wel 18 geschat? Ghehehe, zou wel mooi zijn.


    No growth of the heart is ever a waste

    haha dat heb ik ook, ik ben ook heel lang.
    ik wordt meestal 16 geschat en ik ben 13 ;p


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Ik 13 en word een jaar of 16 geschat


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.