• Aloha,

    Waar hebben ze goede broeken? Dus broeken voor mensen die lang en dun zijn én van die lange benen hebben, want seriously. Elke broek die ik pas > De broek sluit niet goed aan rond de benen, te korte pijpen óf na de wasmachien zijn de pijpen alweer te kort. Bye bye weer zoveel geld. Ik heb nu één broek van Only die me goed past, alhoewel die nu ook alweer te wijd wordt, so hilfe mich.


    "I shut my eyes in order to see.'

    ik heb hetzelfde probleem en ik pas alleen broeken van de Anita Mode, die zijn smal en lang & goed te betalen meestal zijn die 12 euro. Ik vind het hele fijne broeken.

    al zijn de broeken soms wel van slechte kwaliteit soms vallen de knopen eraf na een paar maanden maar die 12 euro is dat wel waard.

    H&M.
    Die passen mij perfect, maar ik ben nogal klein dus zijn de pijpen bij mij redelijk lang. Goed voor jou denk ik dus. Het merk heet Denim&Denim. Mij zitten ze allemaal perfect (':


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik haal ze gewoon bij h&m, en ik ben blij met die broekjes (:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ghehe, bij zowat elke zaak kom ik broeken tegen waarin zo'n beetje de helft van mijn been past, bijvoorbeeld H&M. Ik pas bij voorbaat al niet in een broek van die zaak, dus misschien helpt dat je vooruit.


    No growth of the heart is ever a waste

    Urban Outfitters. Daar kan je broeken vinden voor erg magere meisjes.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Fidelity schreef:
    Ik haal ze bij, Cool Cat ;'d


    Die zijn altijd te lang voor mij haha.


    Your make-up is terrible

    Ik haal mijn broeken altijd bij de H&M of de Vero Moda. Neem een tregging?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik heb al heeel lang geen nieuwe broeken meer gehaald :')
    maar ik ben niet bepaald heel lang nee x'D
    maar ik heb wel altijd last, dat het rond mijn heupen niet dicht gaat -ja ik heb best wel brede heupen :')- en dan heb ik wel smalle enkels en normale bovenbenen/onderbenen - i think - dusja :3
    ik heb best veel moeite met broeken zoeken ja :3

    -meestal vond ik ze bij de C&A x'D :3-

    Ik weet het niet, bij mij doen die pijpen ook altijd zo verscrhikkelijk.


    Get back motherfuckerz'