• Aloha,

    Waar hebben ze goede broeken? Dus broeken voor mensen die lang en dun zijn én van die lange benen hebben, want seriously. Elke broek die ik pas > De broek sluit niet goed aan rond de benen, te korte pijpen óf na de wasmachien zijn de pijpen alweer te kort. Bye bye weer zoveel geld. Ik heb nu één broek van Only die me goed past, alhoewel die nu ook alweer te wijd wordt, so hilfe mich.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Bij america today heb je goede broeken! :'3


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Treasures schreef:
    Bij america today heb je goede broeken! :'3



    Jups. En bij H&M en only + Vero moda + Vila zou je
    het ook kunnen proberen. Want ik heb ook lange en dunne benen XD


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Hm, maar ik wil juist van die strakke broeken, maar die kruipen zo snel omhoog o_o En dan zijn de pijpen weer te kort. Dat is 't probleem meestal, de pijpen..


    "I shut my eyes in order to see.'

    Bij de Zara hebben ze goede (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik denk bij Diesel.
    Ik kom daar niet, maar iedere keer ik er voorbij loop zie ik binnen massa's jeans gestapeld liggen.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Het moet wel te betalen zijn hè :x


    "I shut my eyes in order to see.'

    H&M of C&A. Echt, al die broeken zijn daar te lang voor me, maar dat komt misschien doordat ik vrij klein ben. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Big L haha.


    SLOAN.

    Ik haal mijn broeken bij de H&M en ik draag ook veel broeken van Criminal Damage. :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Dat probleem heb ik ook;


    Some people make the world special just by being in it

    New Look?


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik haal ze bij, Cool Cat ;'d


    Life is all about having a good time.

    jeans centre heeft altijd wel goede broeken, en niet super duur ofzo, like 60 euro? en bij h&m zijn de broeken voor mij altijd te lang haha, en only heeft meestal wel goede broeken indd.

    Ik zit met het tegenovergestelde probleem;
    Mijn broeken zijn altijd veel te lang aan de pijpen --'
    En ja, je kunt ze inleggen, maar als je zo een skinny hebt, of een broek die aan de uiteinden iets speciaal heeft ben je wel gekloot natuurlijk =(
    Maar ik koop mijn broeken in het Merkmagazine maar daar zijn maar 2 shops van, en in de Cool Cat. Soms ook in de c&a.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    ik heb nu een broek aan van de Takko o-O this geen skinny xd alleen zijn wel extra lange pijpen xD [ik moet ze omvouwen -_-' alleen ik vond hem te mooi xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you