• Nou komt het hoor, ik ga morgen shoppen; met mijn vader :')
    Dat kan gewoon niet anders dan fout gaan, want hij heeft een gruwelijke hekel aan shoppen. Maar hij stelde het wel zelf voor toen ik zei: 'Ja dan moet ik wel even iemand zoeken die mee wilt.' Biedt ie zich aan. Ik zat echt: 'WTF, oke dan' (krul)
    Normaal is mijn mama mijn shopmaatje. Of vriendinnen ofzo. Maar echt niet mijn vader.

    Shoppen jullie wel eens met je vader?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Scandal schreef:
    Ons papa heeft een hekel aan om te winkelen. Behalve winkels zoals Vancraenenbroek enzo, gereedschap. x'D


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    me vader gaat heel heel soms mee met mijn moeder en mij maar dat ik alleen ga winkelen mat me vader nee


    (Be)lieve in (you)rself

    Jij en je pa? Praat me even bij? o.o
    Ik hoop dattie een goed shopmaatje voor je is =3.

    Ik ben de laatste 3 x met vrienden gaan shoppen, en met men pa ben ik alleen nog maar een kadootje gaan kopen voor een vriendin^^


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ik ga binnenkort met mijn papa naar de primark.

    Nee, mijn band met mijn vader is niet zo goed.

    Nee, daarvoor zie ik hem te weinig. Bovendien zou ik me niet op m'n gemak voelen. Dan ga ik liever alleen :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ga liever met vriendinnen of vrienden :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Als het echt moet, dan soms wel. & meestal vind ik het dan niet zo erg.. Want hij heeft helemaal geen idee van mode, en kan ik alles lekker zelf voor stellen. Mijn moeder heeft een totaal andere stijl, dus dan botst het best vaak. Dusjaaa n.n


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    mijn pappie winkelen.
    Whahahahaha.Laat me niet lachen -_-'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb geen vader.
    En als ik er een had, zou ik níet met 'm over straat durven denk ik! XP


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik zou dat echt niet willen.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ja wel eens gedaan, het was best leuk (':


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Toen ik m'n vader in Parijs ging opzoeken, gingen we ook shoppen en binnen 2/3 uur waren we door de stad gegaan en had ik 3 boeken, 1/2 cd's en een stapel kleding op zijn kosten xD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    neeh,ma jah,,k shop ook ni me mn moeder.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'