• Nou komt het hoor, ik ga morgen shoppen; met mijn vader :')
    Dat kan gewoon niet anders dan fout gaan, want hij heeft een gruwelijke hekel aan shoppen. Maar hij stelde het wel zelf voor toen ik zei: 'Ja dan moet ik wel even iemand zoeken die mee wilt.' Biedt ie zich aan. Ik zat echt: 'WTF, oke dan' (krul)
    Normaal is mijn mama mijn shopmaatje. Of vriendinnen ofzo. Maar echt niet mijn vader.

    Shoppen jullie wel eens met je vader?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    No way. Mijn vader gaat never nooit een winkel binnen, haha. :'DD
    Dat zit er dus niet in. :Y)


    All was well.

    Nee, niet echt. Maar stel hem voor of je in Antwerpen kunt shoppen hé, Elisa! (krul)


    Some people make the world special just by being in it

    nee :Y)
    hahhaa, gelukkig niet x'D

    hij zou na 2 winkels in en uit geweest zijn, al geen zin meer hebben x'D
    haha

    Af en toe, mijn vader zoekt soms de lelijkste dingen uit. :O

    Soms maar hij heeft er ook een hekel aan en ik probeer hem nu te overtuigen om zondag mee te gaan naar Knokke aangezien ik nog een tas nodig heb voor school want de andere zijn kapot =P


    But love's a malady without cure

    RoyalBlood schreef:
    Soms maar hij heeft er ook een hekel aan en ik probeer hem nu te overtuigen om zondag mee te gaan naar Knokke aangezien ik nog een tas nodig heb voor school want de andere zijn kapot =P

    Ja ik moet dus ook een nieuwe, want die andere flikkert half uit elkaar haha :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    (...)
    Ja ik moet dus ook een nieuwe, want die andere flikkert half uit elkaar haha :'D

    Bij mij zijn de handvatten los geschoten en aangezien mijn ouders morgen gaan golfen moet papa dus zondag wel mee naar Knokke ^^


    But love's a malady without cure

    Ons papa heeft een hekel aan om te winkelen. Behalve winkels zoals Vancraenenbroek enzo, gereedschap. x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Jup, en met m'n vader shop ik liever dan met mn moeder, haha! :Y)


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Ik heb pas geleden ook met mijn vader geshopt :D

    Hij heeft daar echt een hekel aan, maar hij had nieuwe broeken nodig, dus ik stelde voor om mee te gaan. Gaat mijn vader dus ook steeds aan mij, staat dit me? Is dit in? Kan het ermee door? xD Ik vind dat alleen maar leuk hoor :D En uiteindelijk is hij toch geslaagd :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Jup ik shop best vaak met me pap ;3


    dream, dare, fly!

    nee...wel met mijn broer haha =3


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Mijn vader houdt ook niet van shoppen, dus nee (':


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Wanneer ik met mijn moeder in een andere stad ga winkelen gaat hij meestal wel mee, maar hij heeft daar echt een gruwelijke hekel aan. (:


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Met mijn beide ouders te gelijk.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.