• Ik moet maandag alweer naar school, en ik ben echt zenuwachtig D:.. Nieuwe school, nieuwe klas, nieuwe spullen, en ik weet de weg nieteens meer, ohmygod =x
    Wie heeft hetzelfde?


    I don't need words to feel those lips.

    Ik moet pas woensdag terug maar ik ben echt nu al een zenuwpees! Ik ga ook naar een geheel nieuwe school, klas, richting, pff...


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    ik hoef volgende week pas

    6 september en dan ga ik naar het examen jaar
    en als mijn mentor gaat vragen wie ga jij van de klas missen zeg ik:
    NIEMAND(duivel)
    want dat ga ik ook echt niet doen!

    echt ik moest het ff kwijt

    maarja je went wel weer(flower)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    -

    [ bericht aangepast op 22 sep 2011 - 15:28 ]


    I Love You

    Ik moet ook maandag weer naar school. Ergens ben ik best zenuwachtig, want ik heb mijn haar geverfd en ik ben benieuwd naar de reacties. Mijn klasgenoten ken ik allemaal al en het rooster heb ik al. Komt dus helemaal goed. :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik heb woensdag mijn eerste schooldag, phu.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Ik zit al een week op school D:

    Ik niet. Examenjaar, maar dat vind ik eigenlijk alleen maar chill, haha.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Fabregas schreef:
    Ik moet pas woensdag terug maar ik ben echt nu al een zenuwpees! Ik ga ook naar een geheel nieuwe school, klas, richting, pff...


    The same, ze hebben onze school gewoon veranderd. (nieuwe regels, nieuwe klaslokalen, zelfs de tijden zijn anders)

    [ bericht aangepast op 27 aug 2010 - 20:19 ]


    All this dampness is damp.

    ik zit al een week op school en het is totaal niet eng, maar juist superleuk als je naar een andere school gaat!! Ik ging ook naar een nieuwe vakantie, en het is echt leuk. Super veel lol, met mensen enz..


    Never give up the things that makes you smile

    Ik had hetzelfde.

    En het viel me zwaar tegen. Ik wil je niet bang maken hoor. Maar ik heb het echt niet naar mijn zin op mijn nieuwe school (ik ben niet voor het eerst naar de brugklas gegaan ofzo, ik ben een niveau hoger gegaan) en ik vind er echt helemaal niks aan.

    Ik hoop dat het bij jou wel goed gaat!
    Succes :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik moet dinsdag weer, terwijl we hier in de stad dan 3 dagen feest hebben morgen. Kom ik maandag aan met mijn brakke hoofd D: ...

    Ik ga niet naar een nieuwe school maar wel een nieuwe klas. Ben dan ook heeeel blij dat ik iederen ken x3


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ik moest dinsdag alweer naar school, ik vind het juist heerlijk. Ik heb eindelijk geen kutklas.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik moet ook maandag, vindt het niet erg want ik ken iedereen al en heb een super leuke klas! (:
    Voor iedereen die er wel tegen op zitten: Sterkte!<3


    Russian Roulette is not the same without a gun.

    Ik zit al weer een weekje op school (maandag alleen kennismaking met de mentor).
    Het is best wel kut...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.