• Ja, ik heb ergens gelezen dat je even goed Vaseline op je wimpers kan doen, omdat ze daardoor ook voller lijken en dus ongeveer hetzelfde effect hebben als mascara. Iemand die dat hier doet?
    Plus, ik weet niet of er al een topic over was, want ik heb het ergens gelezen, maar ik weet niet of het op Q was.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    ja, ik heb dat volgens mij pas op Q gelezen. iets met de titel ''nieuwe mascara uitgevonden'' ofzo xD
    anyway, ik gebruik gewoon mascara, geen vaseline :)

    Lol dat ga ik es proberen :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    Sorry voor de waarschijnlijk domme vraag, maar ik heb niet erg veel zin om het te gaan opzoeken. Wat is Vaseline?


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ja er was er hier een topic over maar mascara heeft echt een veel mooier effect en vaseline plakt vreselijk, ik vind het een afrader. Je kan er wel mee gaan slapen zodat je wimpers steviger worden, maar mascara is een miljoen keer mooier. Ik smeer vaseline op mijn lippen dat is wel fijn :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Cloudburst schreef:
    Sorry voor de waarschijnlijk domme vraag, maar ik heb niet erg veel zin om het te gaan opzoeken. Wat is Vaseline?

    Dat is een soort van dikke doorzichtige creme ofzo, gemaakt uit olie en dus vrij vettig en dat is zowat goed voor alles. :'D Wordt voornamelijk voorbabybilletjes gebruikt enzo :'D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Dat is een soort van dikke doorzichtige creme ofzo, gemaakt uit olie en dus vrij vettig en dat is zowat goed voor alles. :'D Wordt voornamelijk voorbabybilletjes gebruikt enzo :'D.


    Ah, ik weet denk ik wel ongeveer wat je bedoelt. Hmm... ga ik ook eens proberen :'D


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cloudburst schreef:
    Sorry voor de waarschijnlijk domme vraag, maar ik heb niet erg veel zin om het te gaan opzoeken. Wat is Vaseline?

    klik


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    Ja er was er hier een topic over maar mascara heeft echt een veel mooier effect en vaseline plakt vreselijk, ik vind het een afrader. Je kan er wel mee gaan slapen zodat je wimpers steviger worden, maar mascara is een miljoen keer mooier. Ik smeer vaseline op mijn lippen dat is wel fijn :'D


    make cake, not war