• http://www.niburu.nl/viewinstelling.php?id=26
    Fuck dit is echt eng.. Blijkbaar zit Rihanna erbij. In haar videoclip van Umbrella zit ze in een Illuminati teken en als je Disturbia achterom luisterd krijg je op een bepaald moment; ' Satan loves me Satan lives in me'. En Satan is het teken van de Illuminati. Blijkbaar zit Obama er ook bij enzo echt eng.


    i hate everyone

    Lol ik ben ook tegen de kerk (I mean, hoe kunnen pedofielen en condoomverbieders goed zijn voor ons?). Maakt mij dat een Satanist? Not really...

    [ bericht aangepast op 27 aug 2010 - 11:45 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Blessed schreef:
    Illuminati heeft toch niets met satanische te maken? /behalve dat ze tegen de Kerk zijn/

    Ik zou het niet geloven.

    Nee maar volgens mij was het zo, omdat ze tegen de kerk zijn, de Kerk ze als satanisten had bestempeld. :p

    Ik vind het ook eng. Er is ook zo eentje van bij k3 haha, Oma's aan de top. Daar krijg je op een gegeven moment te horen 'Grote massa moord' als je het van achter naar voor beluisterd. Soms vind ik het niet kunnen.. :x


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Zaitsev schreef:
    Lol ik ben ook tegen de kerk (I mean, hoe kunnen pedofielen en condoomverbieders goed zijn voor ons?). Maakt mij dat een Satanist? Not really...


    Heb je het al gehoord van de Pedofiele Priester?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    amorevampiro schreef:
    (...)

    Heb je het al gehoord van de Pedofiele Priester?

    Ehr.. welke van de 50 die in het nieuws zijn geweest?
    :$


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    (...)
    Ehr.. welke van de 50 die in het nieuws zijn geweest?
    :$


    "Niet de pedofiele priester, maar uw babysitter is een gevaar voor uw kind"


    :@


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Illuminati rockt :O
    Dan Brown schrijft er echt geweldig over ^^
    Maar, Rihanna is niet een type voor de Illuminati. Dat zijn meestal (als ik Dan Brown moet geloven) mensen die.. dingen uitvinden en in de sterrenkunde zitten. Like Galileo Galilei en Copernicus ofzo ^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Bodysnatcher schreef:
    Illuminati rockt :O
    Dan Brown schrijft er echt geweldig over ^^
    Maar, Rihanna is niet een type voor de Illuminati. Dat zijn meestal (als ik Dan Brown moet geloven) mensen die.. dingen uitvinden en in de sterrenkunde zitten. Like Galileo Galilei en Copernicus ofzo ^^


    Mensen die wetenschappelijk leven?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    amorevampiro schreef:
    (...)

    Mensen die wetenschappelijk leven?

    Ja!
    En Rihanna doet dat niet :'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Haha, zie je Rihanna al rondlopen in die films?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Het boeit me niet.
    Het zal allemaal wel per ongeluk zo zijn.


    Food.

    Bodysnatcher schreef:
    (...)
    Ja!
    En Rihanna doet dat niet :'D


    Ik vind de Illuminati cewl. En wetenschappelijker
    leven veel cewler..


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    amorevampiro schreef:
    (...)

    Ik vind de Illuminati cewl. En wetenschappelijker
    leven veel cewler..

    Naja, het enige wat ik van de Illuminati weet, komt uit de boeken van Dan Brown. En als alles wat daar staat waar is zijn ze idd cool 8D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Bodysnatcher schreef:
    (...)
    Naja, het enige wat ik van de Illuminati weet, komt uit de boeken van Dan Brown. En als alles wat daar staat waar is zijn ze idd cool 8D


    Eer aan Dan Brown.. I guess ^^


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.