• Ik heb dit jaar studiereis. Ik heb gekozen om naar Rome te gaan.
    We moeten ook een presentatie maken over een bepaalde bezichtiging in Rome. Dat moest in tweetallen. Ik was samen met twee vriendinnen dus. En 2 + 1 = 3.
    Kon niet dus. Wij vroegen nog; kunnen we met z'n drieen? Nee dus. Wij zaten te kijken wie er met een vreemde moest, en die docente zei toen dat zij het wel zou doen.
    En ik was de pineut. Nu ben ik samen met een jongen uit 5VWO, echt zo'n hele slimme jongen, niet echt een nerd, wel bijna. En ik heb zo'n vaag idee dat hij me ook zo'n dom blondje vindt, ook al doe ik gewoon 4VWO. En, ik vind het een beetje eng. Brr.
    En hij heeft me net een mail gestuurd wanneer hij uit is en tussenuren heeft...
    Ik heb jullie steun nodig, haha.(flower)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    -steunt u-
    rome is zo geweldig :9~
    dat is dan weer een pluspunt =D


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ahh poor you. Ik zou zeggen: gebruik vooral zíjn hersens en nu kijken alle ontzettend hotte Italianen naar jóu in plaats van jou en 2 andere vriendinnen. x']


    It's time to be happy again.

    Succes ^^


    make cake, not war

    Veel verstand heb ik niet van Rome, maar kies gewoon iets uit wat jullie beiden interesseert. En het niveau dat iemand doet hoeft niet alles te zeggen. Ik heb VMBO gedaan en ik vind mezelf nou niet per definitie dommer dan iemand van het VWO.


    No growth of the heart is ever a waste

    rome lijkt me echt veeettt.


    Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen.

    Gewoon ervoor gaan en er samen een goed project van maken. Dat hij een jaar hoger zit en bijna nerd is hoeft niet te zeggen dat het geen heel leuk persoon is. Al ga je dat niet uitvinden als je al met die instelling heen gaat.
    Dus maak er gewoon het beste van! en geniet er vooral van.

    misschien is hij wel heel aardig. beter bijna een nerd dat zo'n idioot die bijna niks doet. en je moet gewoon laten zien dat je niet dom bent


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Good luuuuuuuck. :Y)


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Tillylicious schreef:
    Good luuuuuuuck. :Y)


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Je overleeft het wel, misschien is hij wel heel aardig? En Rome is geweldig, dus wees blij en geniet van de stad :') En anders- Succes! (flower)


    Hope goes lost but never dies.

    Dat is niet leuk dat je niet bij je vriendinnen zit:( Maar je moet nu even aan je cijfer denken en niet aan de lol. En misschien is die jongen wel heel aardig?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    mabe is die jongen wel heel aardig;)
    maar het vreselijk dat je niet bij je vriendinnen zit. maarja meschien haal je samen met die jongen wel een mega cijver


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    millenium schreef:
    -steunt u-
    rome is zo geweldig :9~
    dat is dan weer een pluspunt =D

    + Misschien is die jongen wel leuk (:

    [ bericht aangepast op 27 aug 2010 - 22:27 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    misschien doet hij wel al het werk :Y)


    everybody needs a song.

    VeraPotter schreef:
    Succes ^^


    *insert philosophical cringe expression here*