Nou daar komt weer een zeurtopic.
Ik heb bijna 11 maanden met me vriend. Maar soms twijfel ik echt of ie wel van me houd. Ik ben dus samen met m op vakantie geweest, en nog 2 andere. Maar tegen die andere 2 deed ie heel anders dan tegen mij. Om hun lachte die bijna om alles, en hij reageerde soms tegen mij gewoon niet. Als ik eens serieus wil praten dan luistert ie niet of gaat ie grapjes maken, als ik zeg dat ie moet stoppen stopt ie niet, als ik wat te vertellen heb wat ik kwijt wil ofzo leest ie t niet (op msn) of reageert niet. Hij praat de laatste tijd ook veel minder tegen me. We zouden naar een feest gaan waar je kaartjes voor moet bestellen, maar hij bestelt ze maar niet. En als ik erom vraag of ie het wil doen zegt ie; geen zin in. En een feest waar hij met z'n vrienden heen gaat doet ie wel gewoon. Ik word er echt een beetje depri van. Ik zit elke dag met de gedachte of ie nog wel van me houd of niet. Hij heeft dit altijd wel gedaan, maar t word steeds erger. Alleen in het begin van onze relatie deed ie lief..
Sorry voor het lange gezeur maar weten jullie misschien iets wat ik tegen hem kan zeggen of wat ik moet doen?
Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.