• Op Facebook wordt dus beweerd dat Bill is opgenomen in het ziekenhuis, wat denk je zelf? Ik geloof er niet veel van, want ik vind er niets over terug!


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Nog niets van gehoord.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Naaaaaaaaaaah.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Ik geloof het niet tot het is bevestigd. x')


    And one day the dark side will shine.

    -

    [ bericht aangepast op 22 sep 2011 - 15:39 ]


    I Love You

    PUKKELxDING schreef:
    Op facebook wordt beweert dat de Kerstman een man in een string is!

    - Niet geloven.

    -out-

    ShanaCity schreef:
    (...)

    Het is toch niet omdat je fan bent dat je élk moment moet weten waar ze zijn? o.O Ik ben echt een fan door dik en dun maar wtf, ik weet niet waar die altijd uithangen. Ik vind dat je ze dan echt opsluit :X. Ik vind niet dat dat verplicht is dat je fan bent, en zeker niet dat je moet volgen...

    Da's waar, maar ik ben wel altijd nieuwsgierig naar wat ze doen, bv. concerten en etc.


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    TheRipper schreef:
    (...)
    Da's waar, maar ik ben wel altijd nieuwsgierig naar wat ze doen, bv. concerten en etc.


    Ja okay, daar kan ik wel inkomen..


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    Vast niet (cat)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik vind het knap dat hij kan shoppen in LA en in het ziekenhuis kan liggen tegelijkertijd. :]

    Laten ik het zo stellen.
    Ik denk niet dat het waar is, waarschijnlijk een slechte roddel -how we love them, right?-
    Maar het zou me ook niets verbazen, ik ben 2 jaar helemaal uit de Tokio Hotel "scene" geweest en eerlijk, ik schrok echt toen ik recente foto's zag.
    Dat was niet meer de jongen waar ik 5 jaar geleden 'verliefd' op werd.
    Maar als hij gelukkig is, dan gun ik hem dat, voor mij blijft hij altijd Billchen van DDM en Schrei.


    Fuck the world, I don't care.

    ShanaCity schreef:
    (...)

    Het is toch niet omdat je fan bent dat je élk moment moet weten waar ze zijn? o.O Ik ben echt een fan door dik en dun maar wtf, ik weet niet waar die altijd uithangen. Ik vind dat je ze dan echt opsluit :X. Ik vind niet dat dat verplicht is dat je fan bent, en zeker niet dat je moet volgen...


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Jochemxlover schreef:
    Nee geloof ik niet


    lol mijn vriendin haalde een grap met me uit en zei een paar dagen geleden dat Tom in het ziekenhuia lag (: niet waar dus :p



    Whahaa Ik was toen melig Drm. xD


    You can run, You can hide, But you can't change the tide!

    En nee ik geloof het niet. Bill zit in Amerika niet in Azie?


    You can run, You can hide, But you can't change the tide!

    ik geloof het dus niet, maar als het echt zo is zullen we er wel over horen denk ik...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    TommyBilla schreef:
    En nee ik geloof het niet. Bill zit in Amerika niet in Azie?


    Hij zit in Duitsland...


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3