• Ja serieus, hij stuurt me allemaal van die idiote doorstuurmails en hij denkt dat ik dat leuk vindt. Dat is echt serieus irritant, maar ik kan niet tegen hem zeggen dat hij ermee moet ophouden, want hij vindt het zo cool om te doen. Maar ik verwijder die dus meteen en kijk daar niet naar en elke keer als ik bij mijn opa kom vraagt hij me of ik zijn mailtjes heb aangekregen en dan moet ik doen alsof ik die gelezen heb. _O_

    [ bericht aangepast op 24 aug 2010 - 11:28 ]


    All was well.

    Ghaha, dat deed mijn opa vroeger ook! Zo van die ppt's nzo! Meestal bekeek ik ze eens vlug, zodat ik kon zeggen dat ik ze wel leuk vond =)
    Maar mijn opa is dood nu, dus ja..


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Coole opa heb jij. :'D
    Enkel mijn oma kan een beetje met de PC werken en dan speelt ze daar enkel kaartspelletjes op, enzo.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2010 - 11:30 ]


    Let the Night embrace you

    Demoon schreef:
    Coole opa heb jij. :'D
    Enkel mijn oma kan een beetje met de PC werken en dan speelt ze daar enkel kaartspelletjes op, enzo.

    Hahaha, hij is serieus cool met zijn doorstuurmails. Volgens mij is dat het enige wat hij kan op die pc van hem. :Y)


    All was well.

    Demoon schreef:
    Coole opa heb jij. :'D
    Enkel mijn oma kan een beetje met de PC werken en dan speelt ze daar enkel kaartspelletjes op, enzo.

    Mijn opa speelde ook altijd patience^^
    En als ik dat dan eens speelde, kwam hij altijd zeggen hoe het moest, en voor ik het wist was ik uitgespeeld en ik had niks gedaan (cat)
    Mijn opa kon best wel goed met de pc werken, hij scande ook dingen in en printte dingen af en zo.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Dat doet mijn opa ook, haha. Ik heb gewoon tegen hem gezegd dat ik het toch niet open, dat vind ie prima, maar hij blijft sturen :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Demoon schreef:
    Coole opa heb jij. :'D
    Enkel mijn oma kan een beetje met de PC werken en dan speelt ze daar enkel kaartspelletjes op, enzo.


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget