• Hi. Ik heb heel dringend iemand nodig die voor mijn story's een cover zou willen maken :$
    Reactie of privéberichtje als je het wel wilt doen? En dan ook welke story je wilt doen (flower)


    ~ Shut up and Listen: een Jasper Hale lovestory. Het liefst een foto met een meisje [bruine, steile haren] en Jackson Rathbone [hoeftnietinzijnrolalsJasperHale]. En de titel van de story <3

    Klik hier voor de story


    ~ Like shooting stars:
    Films zijn compleet uit. Liedjes worden niet meer beluisterd. Op de computers liggen dikke lagen stof. Wat doet de regering dan om het volk te vermaken? Arenagevechten. Nadat de gevechten met de normale mensen een enorme flop zijn geworden, kiezen ze willekeurige acteurs en performers uit. Degene die wint, wint eeuwige roem, rijkdom en voorspoed voor hij/zij, hun kinderen, de kinderen van hun kinderen, die kinderen van de kinderen van de kinderen, ga zo maar door. Wie zal dit winnen?

    Het liefst met een plaatje van de Hunger Games Emblem [zie story] en een van de Celebs die meedoen :$

    Klik hier voor de story


    ~ I don't believe in Fairytales [Taylor Daniel Lautner]:
    Lovestory between Jessica & Taylor.
    Het liefst een foto van een blond meisje en Talor Lautner, ofcourse (A)

    Klik hier voor de storie!


    One, two, three. One, two, three.

    Ik wil best covers maken :D het liefst voor die van Taylor Lautner (H)


    Give Me A Rose For Every Player In The World And I Would Have A Whole Bunch Of Roses For You <3

    wij kunnen het denk ik niet xD


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    ik wil die van Jasper wel maken opzich..
    als je t nog nodig hebt..


    And i wish that i could say, how i miss you every day, but its foolish to prefer the easy way..

    ik wil die Jasper ding maken als je dat wilt


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    ik wil wel van arena dinges doen,
    maar wel jammer dat dat verhaal zo op 'De hongerspelen' en 'Vlammen' lijkt; die boeken.
    die heb je zeker gelezen?(krul)


    You are the only boy worth drawing stupid hearts all over my notebook <3