• Ik zit net op de site van mijn school te kijken tussen de klasselijsten, misschien dat er al de nieuwe klassen instonden.

    Ik kijk zo en zie die 2 klassen staan (ja ik heb 2 klassen, een Media & Vormgevingsklas en een stamgroep en een stamgroep is een soort mentor/coach klas) en ik zat vorig jaar in stamgroep 09D en dat was nu ineens veranderd naar 09A...
    Dus ik zo kijken hebben ze al die stamgroepen weer door elkaar gegooit en weetje... Ik vind het alleen maar leuk!

    Ik had vorig jaar een geweldige stamgroep met geweldige mensen dus ik dacht eerst nee he niet weer een nieuwe, maar ik zie ineens dat heel veel van mijn vrienden bij me in de stamgroep zitten die eerst in een andere stamgroep zaten dus ik denk dat dit een geweldig jaar gaat worden! =D

    Nog meer iemand een leuke klas? =D


    dream, dare, fly!

    Ik weet nog niet in welke klas ik ga zitten, en ik ken niemand die mijn richting doet. Goh, nu voel ik me eenzaam.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Yesh ikke! Lekker rustig met maar tien mensen. En ze zijn allemaal ook nog even leuk en we kennen elkaar allemaal al. Dus heb je kans op minder groepjes/buitensluitingen ect.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ik zit met een hottie in de klas.:9~


    Smiling but close to tears.

    Nambiar schreef:
    (...)

    Jup ik doe Media & Vormgeving (:
    Hoezo?

    Oke , ja want ik ga aankomend schooljaar dat ook doen op een MBO-opleiding :')


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Deosnuiver schreef:
    (...)
    Oke , ja want ik ga aankomend schooljaar dat ook doen op een MBO-opleiding :')


    Vet welke school? Ö
    Ik zit namelijk op een een MBO x'D


    dream, dare, fly!