• Ik zit net op de site van mijn school te kijken tussen de klasselijsten, misschien dat er al de nieuwe klassen instonden.

    Ik kijk zo en zie die 2 klassen staan (ja ik heb 2 klassen, een Media & Vormgevingsklas en een stamgroep en een stamgroep is een soort mentor/coach klas) en ik zat vorig jaar in stamgroep 09D en dat was nu ineens veranderd naar 09A...
    Dus ik zo kijken hebben ze al die stamgroepen weer door elkaar gegooit en weetje... Ik vind het alleen maar leuk!

    Ik had vorig jaar een geweldige stamgroep met geweldige mensen dus ik dacht eerst nee he niet weer een nieuwe, maar ik zie ineens dat heel veel van mijn vrienden bij me in de stamgroep zitten die eerst in een andere stamgroep zaten dus ik denk dat dit een geweldig jaar gaat worden! =D

    Nog meer iemand een leuke klas? =D


    dream, dare, fly!

    Ikke!


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik hoop het. Ik weet pas wie in mijn klas zit, als school begint. Al zit ik al zeker bij 2 van mijn beste vriendinnen :]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik weet alleen dat 1 vriendin bij mij in de klas komt en een jongen die ik door en door haat. Voor de rest zie ik het allemaal wel.


    *insert philosophical cringe expression here*

    ik weet het nog niet.
    ik begin pas over 2 weken en krijg de klas+ mentor pas over 2 weken te horen. raar he?
    Maar fijn dat je een leuke klas hebt


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Ik heb vandaag mijn klas ontmoet, maar ik ken veel mensen niet, dus weet ik ook nog niet of het leuk gaat worden.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik ken er een paar, dus ik zie het nog wel. Even kijken hoe de mensen zijn die ik nog niet ken. (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Lavender schreef:
    ik weet het nog niet.
    ik begin pas over 2 weken en krijg de klas+ mentor pas over 2 weken te horen. raar he?
    Maar fijn dat je een leuke klas hebt


    Ik hoef pas officieel de 22 februari beginnen met school haha omdat ik eerst stage heb x'D
    Maar volgende week krijg je informatie over stage op school dus dan zie ik ze al wel (:
    Ben alleen benieuwd wie nu me coach is :')


    dream, dare, fly!

    onze helft van de klas gaat weg naar een andere klas en de helft blijft. waaronder ik blijf in die klas. :Y)
    en we krijgen veel nieuwe mensjes in de klas. :"D


    Life is a beautiful struggle

    Alvast één goede vriendin zit bij me in de klas. En nog een paar mensjes uit m'n vorige klas. Maar voor de rest weet ik het nog niet ^^

    Ik zeker.
    Het zijn niet super leuke mensen, maar de sfeer is wel leuk ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik denk dat m'n klas wel leuk is :]

    Het schijnt dat mijn mentorklas zou blijven zoals hij was, op de mensen die blijven zitten na. Ik hoop echt dat dat zo is, want mijn mentorklas was heel gezellig en heel erg hecht. :3


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Hhaha leeukk :'3
    Maar doe jij MediaVormgeving??


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Deosnuiver schreef:
    Hhaha leeukk :'3
    Maar doe jij MediaVormgeving??


    Jup ik doe Media & Vormgeving (:
    Hoezo?


    dream, dare, fly!

    Ik heb nog steeds mijn klassenlijst niet gehad -vloekt-


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.