• Ja, ik vraag me dat echt af.
    Waarom zeggen mensen gelijk ''ik háát dat, als ze iets niet leuk vinden? Haten is echt een groot woord, en meestal haten mensen iemand die ze niet eens kennen. Dat je iemand niet mag is logisch, maar hoe kun je nou iemand haten zonder de persoon te kennen?
    Hitler is iemand die je kan haten, maar artiesten of acteurs..?
    Ben ik nu de enige die zo denkt..? ;p


    I chill back and I spread peace n love

    Ik denk dat het bij de meesten gewoon een gewoonte is geworden, en gewoontes raak je niet gemakkelijk kwijt.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    moTisHot schreef:
    Okeej :P
    Jaa ik zeg ook vaak ik haat!
    maar ik denk dat je hitler niet kan haten hoor, dat is denk ik hetzelfde als die artiesten. Je kent hem toch ook niet, misschien was hij wel heel lief maar deed hij zo wreed? xD ik zeg ook maar wat

    i agree ^^]


    its always the same road,it just go's on and on..

    Valerian schreef:
    Oh, ik zeg dat ook altijd. ;x Bij mij is het een soort gewoonte geworden, eigenlijk.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    ik haat niemand...ik zeg altijd dat ik hem/haar niet mag wel ik haat wel de beste vriend van myn beste vriendinn! xD
    tog wel erg beste vriend en beste vriendin vijanden van elkaar!!
    maja trug naar et onderwerp...(A)

    Agree


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    Oh, ik zeg eigenlijk ook wel snel 'omg, ik haat haar/hem/dat!' of zoiets :X Maar daarom meen ik dat helemaal niet.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2010 - 13:53 ]


    Beeeeeeeesje :-)

    Gewoon een gewoonte.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Valerian schreef:
    Oh, ik zeg dat ook altijd. ;x Bij mij is het een soort gewoonte geworden, eigenlijk.


    effort never betrays you

    Ik haar mensen die ik ken (': En mensen die ik niet ken mag ik niet (':


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Omdat ik sinds ik een bepaald persoon ken, weet wat haten is. (nerd)

    [ bericht aangepast op 5 sep 2010 - 14:54 ]


    Only losers can act the way you do

    Soms zeg ik dat ook wel eens onbewust over iets of iemand. Maar dan volgt steeds mijn mama's intelligente uitspraak;
    "Welk woord ga jij gebruiken in de oorlog als je nu al haten gebruikt"(krul)


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik ken wel iemand die ik met heel mijn hart haat.
    En ook iemand waartoe ik [vind ik zelf] het volste recht heb om te zeggen dat ik die persoon haat.
    Maar je hebt wel voor een deel gelijk C=


    Has no one told you she's not breathing?

    Omdat ze het niet als groot woord gebruiken. De betekenis van haat is heel erg afgenomen, net als dat van houden van trouwens.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Omdat ze het niet als groot woord gebruiken. De betekenis van haat is heel erg afgenomen, net als dat van houden van trouwens.


    All this dampness is damp.

    Valerian schreef:
    Oh, ik zeg dat ook altijd. ;x Bij mij is het een soort gewoonte geworden, eigenlijk.