• eigenlijk mag ik dit tegen niemand zeggen maar omdat ik mijn hart moet luchten en ik er zelf gewoon heel lastig mee omga zeg ik het toch. ik ken jullie niet in real life, een paar maar. ik kort wel namen af. ik zag pixiexblack het ook doen en vond het zelf ook wel een idee om het van me af te schrijven.

    In mijn familie is een grote ruzie. Toen mijn tante, het zusje van mijn vader in het ziekenhuis belandde aan een ernstige ziekte en er daarna aan stierf gebeurde er iets vervelends. Mijn oma viel van de trap. Ze is er nooit meer bovenop gekomen, ze valt regelmatig, vergeet alles, is verward, valt flauw. enz. enz. Toen mijn tante overleed hertrouwde haar man een jaar of 2 later met ene M. mijn oom stelde ons aan haar voor, en mijn opa en oma waren er ook bij. Ze was totaal niet aardig en heel arrogant en egoistisch en alleen maar bezig met haar eigen dochters. Mijn oom had zelf ook 2 kinderen. Mijn oom hertrouwde met M en ze gingen dus ook samenwonen. Mijn neefjes. de kinderen van mijn oom werden afgekat en afgesnauwt, kregen overal de schult van, kregen soms geen eten... alles. Mijn vader en moeder praatte met mijn oom erover en zo ontstond een ruzie. Toen bij mijn opa kanker aangetroffen werd werd hij op zijn sterfbed uitgescholden door mijn oom. Mijn neefjes mochten niet naar de begravenis en zelf kwam hij ook niet opdagen. Kaarten voor verjaardagen van mijn neefjes werden teruggestuurd, er kwam een mail van zogenaamd hun over weetikveelwat, dat geschreven was door de gemene stiefmoeder. Ondertussen zijn alle 2 mijn neefjes bij een pleeggezin onder gebracht en blijven daar wonen.
    Ik mag ze nu weer een beetje zien, eerst was dat niet mogenlijk door de ruzie. Van jeugdzorg zijn ze bezig mijn oom van het ouderzeggenschap af te zetten zodat hij niets meer over mijn neefjes te zeggen heeft...

    ik heb het er erg moeilijk mee. maar het lucht wel op

    [ bericht aangepast op 22 aug 2010 - 23:23 ]


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Uhm...
    Ja...
    Veel sterkte.


    Food.

    Lavender schreef:
    (...)

    wat? als voornaam?


    nee ik bedoel als achternaam of heet je familie zo?


    #WWED - What Would Emma Do?

    KuroHoshi schreef:
    (...)

    nee ik bedoel als achternaam of heet je familie zo?


    nee


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    InMyArms schreef:
    Dit is echt verschrikkelijk, heel veel sterkte! (flower)


    its always the same road,it just go's on and on..

    Ik vind het raar dat je oom de zeggenschap kwijt raakt, want door je verhaal krijg ik het gevoel alsof het allemaal de schuld van hun stiefmoeder is. In ieder geval, sterkte!


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    InMyArms schreef:
    Dit is echt verschrikkelijk, heel veel sterkte! (flower)


    .

    Taihuttu schreef:
    Ik vind het raar dat je oom de zeggenschap kwijt raakt, want door je verhaal krijg ik het gevoel alsof het allemaal de schuld van hun stiefmoeder is. In ieder geval, sterkte!


    nee, zelf heeft hij zijn kinderen ook niet goed behandeld.Er komt nog een groot onderzoek van het een of ander...
    maar het is nog niet zeker.


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Ik wens je veel sterkte en ik hoop dat je neefjes toch gelukkig worden.


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    sterkte in ieder geval


    #WWED - What Would Emma Do?