• 1. If it was so easy, i was now president of China

    2. Understanding and learning someone's feelings is like the guitar. So try to learn the guitar.

    3. The only one else i say i love you too is the mirror

    4. I'm not a bitch. I'm just being me.

    5. Why try so hard? Wait, and you're dead. No need to try anymore..



    Wtf?xD:8

    Wat zijn jullie quotes?

    [ bericht aangepast op 23 aug 2010 - 14:45 ]


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Susurrous schreef:
    (...)

    een quote is een citaat. En een citaat is iets wat je zegt, dus je kan het wel zelf verzinnen (:


    Citeren is nazeggen wat iemand anders zegt.
    Dus een citaat kan je niet zelf verzinnen.
    Btw die quotes zijn bijna allemaal in fout Engels.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2010 - 14:19 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    - Dingen gaan verloren, maar wat mensen vaak vergeten is de dingen die je er voor terug krijgt. We neigen te vergeten wat we nog hebben en wat er nog zal gaan komen. Niemand is alwetend, maar in welke vorm dan ook, altijd zal er een licht zijn.

    - Gevoelens en emoties zijn ondoorgrondbare geheimen. Ze brengen je van je voetstuk, zijn van jou, horen dat te blijven. Er moet niet mee gespeeld worden, dat zorgt voor pijn, een staat van ondoorzichtbaarheid. Het maakt je zwak. Toch is het gevoel van bespeelde emoties het mooiste en onvoorspelbaarste dat er is op deze wereld. Soms moeten gevoelens bespeeld worden, om het belangrijkste te bereiken. Wederzijdse Liefde.

    -Iedereen ondergaat veranderingen, we houden er meestal niet van, goede of slechte veranderingen, het maakt niets uit. Niets blijft zoals het was. Dat is nou eenmaal de natuur en dat is waar wij dus niet van houden, het neemt namelijk onze zekerheid weg, zorgt ervoor dat de wereld beweegt. De wereld is al ingewikkeld genoeg als ze stilstaat, veranderingen kunnen wij er dus niet bij hebben. Natuurlijk kun je veranderingen niet stilzetten, maar je kunt wel voorkomen dat het vooruit komt. Elke verandering van de natuur word namelijk door zijn beschermers teniet gedaan, waarnaar de natuur het weer opnieuw probeert, de beschermers weer ingrijpen en zo gaat het alsmaar door. De natuurlijke kringlopen veranderen zo in een tredmolen, waarin je ronddraait maar toch stilstaat. Één van de gevolgen van dit proces is dat mensen gaan proberen zichzelf af te breken, hun gevoelens, hun verleden. Ze willen alles wat ze aan hun vroegere leven bind achterlaten, vinden dat de beste oplossing. Ze beseffen echter niet dat er betere methodes zijn, methodes waardoor je niet vergeet wie je bent en wie je was. Afbraak is niet noodzakelijk, Restauratie is de oplossing.

    - Perfectie is voor iedereen anders, maar er is altijd één zekerheid. Iemand is altijd perfect voor je. Perfectie zit in de kleinste, onbenulligste dingen. Koester ze, herinner ze, want dat zijn de dingen die het leven de moeite waard maken en die het herinneren zelf ook echt waard zijn.

    - Vraag je niet af wat de wereld nodig heeft. Vraag je af wat jouw doet leven. Ga dan en doe dat. Want wat de wereld nodig heeft zijn mensen die tot leven komen.

    en ik zal nu maar ophouden :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik vind ze wel leuk. Ik haal mijn quotes van het internet endus zijn ze meestal helemaal niet meer zo orgineel. Maar ze blijven altijd goed. Misschien kennen jullie deze 'An expert is someone who is clear with all the mistakes' Hij sprak me meteen aan :'D


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ivory schreef:
    (...)

    Citeren is nazeggen wat iemand anders zegt.
    Dus een citaat kan je niet zelf verzinnen.
    Btw die quotes zijn bijna allemaal in fout Engels.


    Een citaat is een letterlijke uitspraak van iemand, die door iemand anders aangehaald wordt. En kan dus wel door iemand worden verzonnen. Ik bedoel, iemand moet die uitspraak toch ooit hebben gezegd? Het is een tekst die andere inspireert, dit kan bewust en onbewust zijn.


    everything, in time

    Hagelslag schreef:
    (...)
    Een quote is letterlijk een citaat, dus nee, een quote is geen levensmotto, maar iets wat een persoon al eens gezegd heeft en jij het citeert. Waarschijnlijk omdat je het mooi vindt.
    En dus kun je ze niet verzinnen.


    Ah oké. Dan weet ik dat ook, thanks..


    Muaha


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Desolate schreef:
    (...)

    Een citaat is een letterlijke uitspraak van iemand, die door iemand anders aangehaald wordt. En kan dus wel door iemand worden verzonnen. Ik bedoel, iemand moet die uitspraak toch ooit hebben gezegd? Het is een tekst die andere inspireert, dit kan bewust en onbewust zijn.


    Als diegene het verzint heet het nog geen citaat.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Exceptional schreef:
    (...)

    Als diegene het verzint heet het nog geen citaat.


    Maar het klopt wel want ik had het van wikipedia!:Y)


    everything, in time

    Virginity schreef:
    (...)

    Ah oké. Dan weet ik dat ook, thanks..


    Muaha

    Ik vind het wel een leuk topic hoor, daar niet van. :9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik heb er wel een aantal, een voorbeeldje:

    Het is niet het geluk dat je gelukkig maakt, maar hetgeen waar je het mee vergelijkt.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Poseidon schreef:
    Ehm, ik vind ze niet leuk omdat ze niet kloppen?

    Agree X:
    Maareh, het zijn ook niet echt quotes he.. Eerder zinnetjes zegmaar :P


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    kvind ze opzich wel leeuk ;d


    Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen.

    als ik niet reageer
    ben ik niet arrogant...
    maar dan ben jij
    gewoon onintresant


    Directioner for the rest of my motherfuckin life....

    Courtesan schreef:
    - Dingen gaan verloren, maar wat mensen vaak vergeten is de dingen die je er voor terug krijgt. We neigen te vergeten wat we nog hebben en wat er nog zal gaan komen. Niemand is alwetend, maar in welke vorm dan ook, altijd zal er een licht zijn.

    - Gevoelens en emoties zijn ondoorgrondbare geheimen. Ze brengen je van je voetstuk, zijn van jou, horen dat te blijven. Er moet niet mee gespeeld worden, dat zorgt voor pijn, een staat van ondoorzichtbaarheid. Het maakt je zwak. Toch is het gevoel van bespeelde emoties het mooiste en onvoorspelbaarste dat er is op deze wereld. Soms moeten gevoelens bespeeld worden, om het belangrijkste te bereiken. Wederzijdse Liefde.

    -Iedereen ondergaat veranderingen, we houden er meestal niet van, goede of slechte veranderingen, het maakt niets uit. Niets blijft zoals het was. Dat is nou eenmaal de natuur en dat is waar wij dus niet van houden, het neemt namelijk onze zekerheid weg, zorgt ervoor dat de wereld beweegt. De wereld is al ingewikkeld genoeg als ze stilstaat, veranderingen kunnen wij er dus niet bij hebben. Natuurlijk kun je veranderingen niet stilzetten, maar je kunt wel voorkomen dat het vooruit komt. Elke verandering van de natuur word namelijk door zijn beschermers teniet gedaan, waarnaar de natuur het weer opnieuw probeert, de beschermers weer ingrijpen en zo gaat het alsmaar door. De natuurlijke kringlopen veranderen zo in een tredmolen, waarin je ronddraait maar toch stilstaat. Één van de gevolgen van dit proces is dat mensen gaan proberen zichzelf af te breken, hun gevoelens, hun verleden. Ze willen alles wat ze aan hun vroegere leven bind achterlaten, vinden dat de beste oplossing. Ze beseffen echter niet dat er betere methodes zijn, methodes waardoor je niet vergeet wie je bent en wie je was. Afbraak is niet noodzakelijk, Restauratie is de oplossing.

    - Perfectie is voor iedereen anders, maar er is altijd één zekerheid. Iemand is altijd perfect voor je. Perfectie zit in de kleinste, onbenulligste dingen. Koester ze, herinner ze, want dat zijn de dingen die het leven de moeite waard maken en die het herinneren zelf ook echt waard zijn.

    - Vraag je niet af wat de wereld nodig heeft. Vraag je af wat jouw doet leven. Ga dan en doe dat. Want wat de wereld nodig heeft zijn mensen die tot leven komen.

    en ik zal nu maar ophouden :Y)


    Heb je er nog meer dan? want ik vind ze allemaal echt prachtig, zou je als je er nog hebt, ze kunnen sturen in een pb?

    Never pet a burning dog is echt mijn quote


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.