• eerst warm ik me eten op en loop dood gewoon naar boven xD dan zet ik de tv aan om south park te zien ga ik aan me bureau zitten kan ik de tv niet goed zien x3 ga ik op me bed zitten.. Valt me bord om liggen al me doperwtjes en stukken kip lkkr op me bed xD en nu zitten er vlekken van die kip op me bed x3

    Is er nog iemand zo handig als mij?? (krul)


    My heart is yours and so am I

    Ik eet aan de tafel (krul) Behalve vandaag, want ik heb geen avondeten gehad (a)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Gisteren gingen we bbq'en doopt mijn kat z'n staart in de cocktailsaus van mijn moeder en gaat met zijn staart langs mijn nieuwe broek. Fijn.
    Het was niet onhandig maar wel kut. (krul)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    haha :) ik maak wel eens eten klaar of duw wat in de magnatron en dan ga ik ondertussen wat anders doen.. Vergeet of course dat ik wat in de magnatron heb geduwt en das dan weer helemaal koud :Y)


    I'm not even on drugs, I'm just weird. - Alex Gaskarth

    Ik eet teneerste gewoon beneden..
    XD
    En aan tafel..
    En zet beneden de tv aan..
    Sjalal
    dus ik heb niet eens de kans om zulk soort dingen uit te halen XD


    If Taylor wood be dead, the filmindustry wood be too

    NYC schreef:
    Gisteren gingen we bbq'en doopt mijn kat z'n staart in de cocktailsaus van mijn moeder en gaat met zijn staart langs mijn nieuwe broek. Fijn.
    Het was niet onhandig maar wel kut. (krul)



    Hmm handige kat! (krul)


    My heart is yours and so am I

    Ik had eens een toast gesmeerd met choco & ik had die toast niet goed vast en opeens kleefde die aan mijn tshirt ><


    Let us die young or let us live forever.

    GOTCHAx schreef:
    Ik had eens een toast gesmeerd met choco & ik had die toast niet goed vast en opeens kleefde die aan mijn tshirt ><


    Hahahahahaha xD geen idee hoe je dat voor elkaar krijgt


    My heart is yours and so am I

    July schreef:
    haha :) ik maak wel eens eten klaar of duw wat in de magnatron en dan ga ik ondertussen wat anders doen.. Vergeet of course dat ik wat in de magnatron heb geduwt en das dan weer helemaal koud :Y)



    Hahaha (: maar wij horen dan zo bel dus ik vergeet het niet zo snel (krul)


    My heart is yours and so am I

    Even handig hier. (':


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Voor de derde keer:
    GO CARMEN!


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Taihuttu schreef:
    Voor de derde keer:
    GO CARMEN!



    3e :p 2e toch?? xD


    My heart is yours and so am I

    Ow w8 :p
    1x op msn
    1x op hyves &
    1x op quizlet haha(krul)


    My heart is yours and so am I

    Mijn bed zit vol vlekken, hahaha.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ja:'D

    Vandaag ging ik naar een verjaardag.
    En ik had met JOU afgesproken.
    En toen had ik hakken aangedaan maar was vergeten om met de fiets te gaan dus moest terug lopen en nu doen mijn voetjes pijn


    Ivar Oosterloo.

    PantomRider schreef:
    Ja:'D

    Vandaag ging ik naar een verjaardag.
    En ik had met JOU afgesproken.
    En toen had ik hakken aangedaan maar was vergeten om met de fiets te gaan dus moest terug lopen en nu doen mijn voetjes pijn


    Hahahahahah ik lach me nog steeds rot xD maar ik moet zeggen.. Je bent wel zielig met je teen ;(
    Maarja moet je maar geen hakken dragen hea :P goh wat ben ik blij dat ik geen hakken heb en draag (krul) gympjes en die birkenstocks dingen zijn veel beter hea


    My heart is yours and so am I