• Ik ben zins een week weer Deprisief.
    Ik voel mezelf gebruikt, lelijk en dom.
    Maar elke keer als ik onder de mensen kom voer ik zonder dat ik het door heb een toneel stukje op. Ik lach, praat en het lijkt of ik me goed voel.
    maar zodra Ik weer alleen ben komt alles weer 10x harder aan.
    Ik heb nooit goed mijn gevoelens kunnen tonen aan de buitenwereld, maarik heb het nooit erg gevonden.
    alleen het enigste weat me daar nu over dwarszit, is dat ik me erdoor alleen maar kutter ga voelen.
    en ik weet niet zo goedwarom ik dit met jullie deel maar ik wilde het gewoon even kwijt.
    en ik vroeg me af wie het nogmeer heeft. dat je jezelf niet echt aan de buitenwerld durft te laten zien.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik snap het wel, als ik alleen ben doen voel ik em altijd kut en lelijk enz. Maar als ik dan met mijn BFF ben dan voel ik me echt gelukkig (ofzo) en als ze dan weer weg gaat doen voel ik me juist nog Kutter dan ik al was :( Ik begrijp je wel, maar ik ben ook heel erg (hoe noem je dat nou =.=)ik durf dingen meestal niet te zeggen. En ook mijn gevoelens dan krop ik alles op . en op sommige dagen is het echt TE erg! net zoals nu! waant de jongen die mij altijd Pestte is MEGA popie en komt nu bij mij in de klas! en ik moet morgen naar school dus ik voel me nu echt KUT enz.!


    Trust me. I'm the doctor

    AmberCullen schreef:
    Ik snap het wel, als ik alleen ben doen voel ik em altijd kut en lelijk enz. Maar als ik dan met mijn BFF ben dan voel ik me echt gelukkig (ofzo) en als ze dan weer weg gaat doen voel ik me juist nog Kutter dan ik al was :( Ik begrijp je wel, maar ik ben ook heel erg (hoe noem je dat nou =.=)ik durf dingen meestal niet te zeggen. En ook mijn gevoelens dan krop ik alles op . en op sommige dagen is het echt TE erg! net zoals nu! waant de jongen die mij altijd Pestte is MEGA popie en komt nu bij mij in de klas! en ik moet morgen naar school dus ik voel me nu echt KUT enz.!


    jaaaah dat snap ik wel....


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    AmberCullen schreef:
    Ik snap het wel, als ik alleen ben doen voel ik em altijd kut en lelijk enz. Maar als ik dan met mijn BFF ben dan voel ik me echt gelukkig (ofzo) en als ze dan weer weg gaat doen voel ik me juist nog Kutter dan ik al was :( Ik begrijp je wel, maar ik ben ook heel erg (hoe noem je dat nou =.=)ik durf dingen meestal niet te zeggen. En ook mijn gevoelens dan krop ik alles op . en op sommige dagen is het echt TE erg! net zoals nu! waant de jongen die mij altijd Pestte is MEGA popie en komt nu bij mij in de klas! en ik moet morgen naar school dus ik voel me nu echt KUT enz.!

    ik snap je., ik zou me prescies zo voelen als ik bij hem in de klas zou komen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Nambiar schreef:
    Ik vind dit echt zo herkenbaar bij mezelf! Ö


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    respect xx~


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Boredom schreef:
    respect xx~

    Waarvoor respect?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    das egt kut, dat had ik dus ook een tijdje maar meestal luister ik dan muziek tot me oren er bijna afvallen, hoop dat het snel beter met je gaat


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    oebele schreef:
    das egt kut, dat had ik dus ook een tijdje maar meestal luister ik dan muziek tot me oren er bijna afvallen, hoop dat het snel beter met je gaat

    maar ik luister zowiezo 24/7 muziek, en als ik depresief ben altijd bepaalde nummers, maar als me pa die hoord weet hij dat het niet goed met me gaat en gaat hij me net als vorigekeer dom ondervragen.
    teriwjl ik niet aan hem kan uitlegen hoe ik me voel en warom.
    dankjewel.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''