• Jaah, ik heb op sommige profielen iets van "ROSEM" gelezen? Dus wat is dat precies?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Valerian schreef:
    Mensen zijn gewoon boos dat Rose en Sem geband zijn en betuigen hun steun aan ze. That's all. (cat)


    rosem was er al voor dat rose en sem geband waren en sem is trouwens alweer terug ! (krul)


    Life is a beautiful struggle

    ShadowSorrow schreef:
    (...)
    Kun je misschien ook rustig reageren? :'3 Niemand heeft hier wat gezegd over dat jullie geen lol mogen hebben. Er wordt alleen gevraagd waar 'Rosem' vandaan kwam en elke individueel geeft daar op z'n manier antwoord op, dan wel op een rustige manier en niet op jouw manier. ^^

    Nee ik kan niet rustig reageren. Mensen lullen over dingen waar ze niets van weten en daar word ik kwaad om ja? Zou jij het leuk vinden als er over jou onzin gebabbeld wordt?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Jellaniee schreef:
    (...)

    rosem was er al voor dat rose en sem geband waren en sem is trouwens alweer terug ! (krul)


    Ja, klopt maar na hun bans is het zegmaar 'populair' geworden enzo. (:


    Hope goes lost but never dies.

    Valerian schreef:
    (...)

    Ja, klopt maar na hun bans is het zegmaar 'populair' geworden enzo. (:


    pas toen de story 'the gang' er was werd het ineens populair. :"D


    Life is a beautiful struggle

    Valerian schreef:
    (...)

    Ja, klopt maar na hun bans is het zegmaar 'populair' geworden enzo. (:

    Knap dat wij dan de schuld krijgen, wij hadden toen ook ban! (krul)


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Rose zegt via msn;

    Rosem = Rose+Sem. Gewoon een inside joke. Da's je antwoord. Voor alle anderen, kap met het gedoe dat het oneerlijk is en al en laat gewoon. Get over it als je er niet tegen kunt en hou op met het gezeur. Het is niet beledigend of whatever dus waarom zo'n probleem ervan maken. omg (cat)(cat)

    [ bericht aangepast op 22 aug 2010 - 18:48 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Trekvlek schreef:
    (...)
    Knap dat wij dan de schuld krijgen, wij hadden toen ook ban! (krul)

    daar zit wat in.
    de enige die geen ban had was sevda.


    Life is a beautiful struggle

    Trekvlek schreef:
    (...)
    Knap dat wij dan de schuld krijgen, wij hadden toen ook ban! (krul)


    Haha, idd! Mensen zijn echt raar hier, haha. (krul)


    Hope goes lost but never dies.

    Valerian schreef:
    (...)

    Haha, idd! Mensen zijn echt raar hier, haha. (krul)

    Dankje. (krul)


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Valerian schreef:
    (...)

    Haha, idd! Mensen zijn echt raar hier, haha. (krul)


    Fijn. (cat)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Het leukste vind ik nog dat ze wel mogen zeggen dat wij vanalles zijn, maar ze kunnen er niet tegen als we ze raar noemen.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Trekvlek schreef:
    Het leukste vind ik nog dat ze wel mogen zeggen dat wij vanalles zijn, maar ze kunnen er niet tegen als we ze raar noemen.



    Heb je het tegen mij?:8


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    amorevampiro schreef:
    (...)

    Fijn. (cat)

    vat het maar op als een compliment. (krul)


    Life is a beautiful struggle

    Jellaniee schreef:
    (...)
    vat het maar op als een compliment. (krul)


    Ik zei toch "Fijn"..(krul)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Kom op mensen, alles is gebeurd en wat gebeurd is is gebeurd :Y) Ik weet wel, dat ik Rosem al zag staan voor dit hele gedoe *wat ik grotendeels allemaal gemist heb*. Ik zou zeggen, laat het rusten.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.