• Jaah, ik heb op sommige profielen iets van "ROSEM" gelezen? Dus wat is dat precies?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    amorevampiro schreef:
    Ik denk dat ik het begrijp:

    Een paar users vonden Rose en Sem heel leuk. Dus
    ze stichtten een club op. En daarna wanneer de twee geband werd dus steunen ze hun met die Club?

    Het begon op de Q-msn met S -NS (Super Ninja Sem) en haar WHATAJAAAAJAAA. Toen kwamen we erachter dat de S in Rose en Sem zit. Toen kwam er ROsEM uit. Daarna stichtten we de Quizlet Gang op. (wat er trouwens niks mee te maken heeft, want toen begon Rose over dat ze DÉ Rose was)
    En er is nooit een protestactie geweest, ging een beetje moeilijk want wij waren ook allemaal geband.(cat)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Cornflakes schreef:
    (...)
    Het begon op de Q-msn met S -NS (Super Ninja Sem) en haar WHATAJAAAAJAAA. Toen kwamen we erachter dat de S in Rose en Sem zit. Toen kwam er ROsEM uit. Daarna stichtten we de Quizlet Gang op. (wat er trouwens niks mee te maken heeft, want toen begon Rose over dat ze DÉ Rose was)
    En er is nooit een protestactie geweest, ging een beetje moeilijk want wij waren ook allemaal geband.(cat)


    Aha


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Cornflakes schreef:
    (...)
    Het begon op de Q-msn met S -NS (Super Ninja Sem) en haar WHATAJAAAAJAAA. Toen kwamen we erachter dat de S in Rose en Sem zit. Toen kwam er ROsEM uit. Daarna stichtten we de Quizlet Gang op. (wat er trouwens niks mee te maken heeft, want toen begon Rose over dat ze DÉ Rose was)
    En er is nooit een protestactie geweest, ging een beetje moeilijk want wij waren ook allemaal geband.(cat)


    die stukjes was ik nog vergeten. (krul)
    en nu ga ik cornflakes halen. :Y)


    Life is a beautiful struggle

    Misschien stoot ik met het volgende veel mensen tegen de borst, maar het lijkt alsof Rose en Sem (vooral Rose dan, ik hoor haar overal, of nouja, andere mensen die het over haar hebben) de meest belangrijke personen ooit zijn hier op Quizlet, terwijl de helft hen waarschijnlijk niet eens kent. (waaronder ik)
    Ze zijn niet beter dan andere users, of ze nu een functie hebben/hadden of niet.
    En oké, als die twee je vriendinnen zijn, maar die mensen verhemelen het dan ook zo helemaal alsof ze hun aanbidden als een koningin ofzo. (ik vind even geen andere manier om het uit te drukken)
    En tenslotte is er een goede reden waarom ze geband zijn vind ik. En geband is geband, dus ik vind protest in deze situatie nutteloos.

    Ga nu niet meteen vitten op mijn reactie, ik zeg alleen wat ik vind en ik merk het nu al een hele tijd op en nu leek me echt een moment om het te zeggen.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hingucker schreef:
    Misschien stoot ik met het volgende veel mensen tegen de borst, maar het lijkt alsof Rose en Sem (vooral Rose dan, ik hoor haar overal, of nouja, andere mensen die het over haar hebben) de meest belangrijke personen ooit zijn hier op Quizlet, terwijl de helft hen waarschijnlijk niet eens kent. (waaronder ik)
    Ze zijn niet beter dan andere users, of ze nu een functie hebben/hadden of niet.
    En oké, als die twee je vriendinnen zijn, maar die mensen verhemelen het dan ook zo helemaal alsof ze hun aanbidden als een koningin ofzo. (ik vind even geen andere manier om het uit te drukken)
    En tenslotte is er een goede reden waarom ze geband zijn vind ik. En geband is geband, dus ik vind protest in deze situatie nutteloos.

    Ga nu niet meteen vitten op mijn reactie, ik zeg alleen wat ik vind en ik merk het nu al een hele tijd op en nu leek me echt een moment om het te zeggen.

    Ik wil eventjes wat uit Quizlet gooien, er is géén protestactie geweest.(cat)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Het was geen protestactie zoals Maunier zei. Sem en Rose zijn gewoon omin cool en er werden mensen fan van hen in de Q-Chat. Gewoon uit het niets. Er is geen reden voor waardoor het begonnen is. ROSEM is trouwens een samenstelling van Rose - Sem


    Only losers can act the way you do

    Me is ROSEM fan. (cat)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Cornflakes schreef:
    Ik wil eventjes wat uit Quizlet gooien, er is géén protestactie geweest.(cat)


    Oké, maar het lijkt er wel op.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik ben ROSEM fan.

    En het is geen protestactie?


    Smiling but close to tears.

    Hingucker schreef:
    Misschien stoot ik met het volgende veel mensen tegen de borst, maar het lijkt alsof Rose en Sem (vooral Rose dan, ik hoor haar overal, of nouja, andere mensen die het over haar hebben) de meest belangrijke personen ooit zijn hier op Quizlet, terwijl de helft hen waarschijnlijk niet eens kent. (waaronder ik)
    Ze zijn niet beter dan andere users, of ze nu een functie hebben/hadden of niet.
    En oké, als die twee je vriendinnen zijn, maar die mensen verhemelen het dan ook zo helemaal alsof ze hun aanbidden als een koningin ofzo. (ik vind even geen andere manier om het uit te drukken)
    En tenslotte is er een goede reden waarom ze geband zijn vind ik. En geband is geband, dus ik vind protest in deze situatie nutteloos.

    Ga nu niet meteen vitten op mijn reactie, ik zeg alleen wat ik vind en ik merk het nu al een hele tijd op en nu leek me echt een moment om het te zeggen.


    het was voor rose zoiezo géén goede reden voor perm ban.
    En rose had het al op haar pro staan vóórdat ze werd geband.


    Smiling but close to tears.

    laten we zo zeggen het begon gewoon als grapje !
    mensen jullie moeten dit niet zo serieus nemen !
    en er is nooit sprake geweest van een 'protestactie' .. ?


    Life is a beautiful struggle

    Ik denk dat die modjes alles serieus hebben opgevat.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Laten we er niet weer over beginnen, nutteloos oude koeien uit de sloot halen ;x


    SLOAN.

    Jellaniee schreef:
    laten we zo zeggen het begon gewoon als grapje !
    mensen jullie moeten dit niet zo serieus nemen !
    en er is nooit sprake geweest van een 'protestactie' .. ?


    Ik wil iets zeggen.. Misschien ging het niet om
    het protest, maar er zijn nou mensen zijn die ROSEM heel oneerlijk vinden


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    amorevampiro schreef:
    (...)

    Ik wil iets zeggen.. Misschien ging het niet om
    het protest, maar er zijn nou mensen zijn die ROSEM heel oneerlijk vinden


    Dan kunnen we beter iedereen er bij doen hea. (:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus