• HoiHoi (:
    Is er iemand die een beter downloadprogramma heeft dan limewire? Want ik zou graag twee liedjes van Jessica Cornish aka Jessie J Cornish hebben, maar limewire vind ze niet. Dus is er iemand die voor mij;
    Jessica Cornish - Big white room
    Jessica Cornish - Who you are
    zou willen downloaden en dan doorsturen?

    Dankje x


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik ben aan het zoeken, maar vind ook niets. En er staat ook geen pagina van haar op Last.fm? Wat wel raar is, want Last.fm scrobbelt liedjes van mensen en als 't een nieuwe artiest is, wordt er automatisch een pagina van gemaakt, wat dus wilt zeggen dat over héél de wereld nog nooit een liedje van haar is gescrobbelt. Toch van degene die een pagina op Last.fm hebben, en dat zijn er héél erg veel. Weird.
    Is ze zo onbekend dan?


    Some people make the world special just by being in it

    Ik gebruikte Soulseek vroeger, maar dat is redelijk ingewikkeld (': Al is het een van de enige goeie, BareShare is brol.


    Has no one told you she's not breathing?

    iloveBRITT schreef:
    Ik ben aan het zoeken, maar vind ook niets. En er staat ook geen pagina van haar op Last.fm? Wat wel raar is, want Last.fm scrobbelt liedjes van mensen en als 't een nieuwe artiest is, wordt er automatisch een pagina van gemaakt, wat dus wilt zeggen dat over héél de wereld nog nooit een liedje van haar is gescrobbelt. Toch van degene die een pagina op Last.fm hebben, en dat zijn er héél erg veel. Weird.
    Is ze zo onbekend dan?

    Ik heb geen idee hoe bekend of onbekend ze is. Ik weet alleen dat ik haar stem en haar liedjes goed vind. Er wordt trouwens een liedje van haar gebruikt in de nieuwe step up film..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Wie is dat :$


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead