• Jullie moeten me helpen!
    Ik sterf van de honger :Y). Jup, en mijn ouders komen pas binnen enkele uren thuis. Maar ik dacht dat zo ongeveer nu zouden thuis zijn, dus nu heb ik geen eten. Maar ik wil écht geen boterham eten! :Y) Dus ging ik gezellig in de diepvries neuzen ... niks! Help me! Ik wil geen boterham ): Wat moet ik nou eten? -Cry-


    Has no one told you she's not breathing?

    BlueElephant schreef:
    (...)
    Wat moet ik dan ineen steken? Ik kan niet echt koken ofzo x'D. Daaaamn, normaal vind ik altijd nog wel iets in de diepvries ofzo. En ik kan wel hotdogs maken, maar dan moet ik die broodjes opendoen en dan moeten we al die andere broodjes ook opeten .. Oeh, en als ik nu gewoon brood neem? Dat is geen boterham :Y) Oeh ja, dat is een idee! :3
    heb k ookal eens gedaan hotdogs met gewoon brood

    BlueElephant schreef:
    (...)
    Maar als je vers brood gebruikt, valt het uit elkaar bij mij .. ;s Naja, ik kan het proberen.. Wat moet er ook alweer in dat mengseltje? 2 eieren, twee lepels suiker en melk? Oh damn, ik kan dus géén eieren kapotslaan x'D.

    Als je een ei kapot slaat doe het dan eerst in een glas, dan kun je de stukjes van de schaal nog uit het glas halen voor je het bij de andere eieren gooit.(:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik krijg trouwens honger van dit topic.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Maunier schreef:
    Ik krijg trouwens honger van dit topic.

    Ja, me 2. Maar ik wil ook geen gewone boterham eten, dus ik denk dat ik straks stiekem maar iets anders ga eten^^


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    BlueElephant schreef:
    (...)
    Wat moet ik dan ineen steken? Ik kan niet echt koken ofzo x'D. Daaaamn, normaal vind ik altijd nog wel iets in de diepvries ofzo. En ik kan wel hotdogs maken, maar dan moet ik die broodjes opendoen en dan moeten we al die andere broodjes ook opeten .. Oeh, en als ik nu gewoon brood neem? Dat is geen boterham :Y) Oeh ja, dat is een idee! :3

    Ehm.. geen idee? ;D Ik kan ook niet koken, haha. Ik kan alleen... een eitje maken, maar dan nog: het ziet er altijd mislukt uit, haha. ^^
    x


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Maunier schreef:
    (...)
    Haha, twee eieren, wat melk, beetje kaneel, door elkaar kloppen en dan die boterhammen er in dopen. (': Succes ermee haha!

    Kaneel? O_o Wij gebruiken suiker :Y)


    Has no one told you she's not breathing?

    xjustxmyself schreef:
    (...)
    Ja, me 2. Maar ik wil ook geen gewone boterham eten, dus ik denk dat ik straks stiekem maar iets anders ga eten^^

    Ik kom naar jou ^^


    Has no one told you she's not breathing?

    Volcano schreef:
    (...)
    Ehm.. geen idee? ;D Ik kan ook niet koken, haha. Ik kan alleen... een eitje maken, maar dan nog: het ziet er altijd mislukt uit, haha. ^^
    x

    Haha, ik lust geneens eieren x'D


    Has no one told you she's not breathing?

    BlueElephant schreef:
    (...)
    Haha, ik lust geneens eieren x'D

    Hahaha, ik wel! *springtopenneer*
    x


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    BlueElephant schreef:
    (...)
    Ik kom naar jou ^^

    Oke, tot straks dan =)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Hallelujah Jezus Christus Moeder Maria, ik ben even naar onze andere diepvries gerend, en heb daar gezien: Pizza en Frikandellen! Ik ga enkel wel niet frituren :3 Pizza is een optie :'D. Jieha, ik ga pizza eten! :'D


    Has no one told you she's not breathing?

    Volcano schreef:
    (...)
    Hahaha, ik wel! *springtopenneer*
    x

    Iehw. -duuwt jou op de grond- Staan, bobby!

    [ bericht aangepast op 22 aug 2010 - 13:24 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    BlueElephant schreef:
    Hallelujah Jezus Christus Moeder Maria, ik ben even naar onze andere diepvries gerend, en heb daar gezien: Pizza en Frikandellen! Ik ga enkel wel niet frituren :3 Pizza is een optie :'D. Jieha, ik ga pizza eten! :'D

    Nu kom ik naar jouw :9~


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Haha ik deal nu met hetzelde probleem

    Je krijgt een pizza van ons, is dat goed? ;p


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.