• Jullie moeten me helpen!
    Ik sterf van de honger :Y). Jup, en mijn ouders komen pas binnen enkele uren thuis. Maar ik dacht dat zo ongeveer nu zouden thuis zijn, dus nu heb ik geen eten. Maar ik wil écht geen boterham eten! :Y) Dus ging ik gezellig in de diepvries neuzen ... niks! Help me! Ik wil geen boterham ): Wat moet ik nou eten? -Cry-

Has no one told you she's not breathing?

Chips ofzo :'D
    of fruit^^

Bak een cake? (cat).

If you don't understand my silence, you will never understand my words.

Ga wentelteefjes bakken!:9~

You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

Hahaha, ocharme. ;D Misschien kan je zelf iets ineen steken? Ook al gaat dat moeilijk gaan als je niets in huis hebt, natuurlijk... ö Sorry, geen idee. ^^
    x

[ bericht aangepast op 22 aug 2010 - 13:09 ]

Comedy is simply a funny way of being serious.

Maak toast van die boterham.
    of maak er een lekker boterham van met sla, tomaat, komkommer, ei enzo

I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

Maunier schreef:
    Ga wentelteefjes bakken!:9~

Oeeeh Jaaa! Maar ik weet niet of we oud brood hebben.. -gaat kijken- NEEE! ): Boehoehoe!
    @ Tragically; Dat duurt veel te lang en ik kan het niet xp
    @ Yukari; Ja gezellig chips als middageten xp. En fruit vult toch niet? Btw, we hebben enkel appels en daar ben ik allergisch aan :Y)

Rijd naar de frituur? Ga naar de pizzeria in de buurt? Of eet cornflakes of zo =)

Sarah; Boefke is nen heten beer!

Bestel een pizza..

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

BlueElephant schreef:
    (...)
    Oeeeh Jaaa! Maar ik weet niet of we oud brood hebben.. -gaat kijken- NEEE! ): Boehoehoe!
    @ Tragically; Dat duurt veel te lang en ik kan het niet xp
    @ Yukari; Ja gezellig chips als middageten xp. En fruit vult toch niet? Btw, we hebben enkel appels en daar ben ik allergisch aan :Y)

Gebruik je daar altijd oud brood voor? Ik altijd normaal haha. Net zo lekker!
    Doe dat gewoon.:9~

Volcano schreef:
    Hahaha, ocharme. ;D Misschien kan je zelf iets ineen steken? Ook al gaat dat moeilijk gaan als je niets in huis hebt, natuurlijk... ö Sorry, geen idee. ^^
    x

Wat moet ik dan ineen steken? Ik kan niet echt koken ofzo x'D. Daaaamn, normaal vind ik altijd nog wel iets in de diepvries ofzo. En ik kan wel hotdogs maken, maar dan moet ik die broodjes opendoen en dan moeten we al die andere broodjes ook opeten .. Oeh, en als ik nu gewoon brood neem? Dat is geen boterham :Y) Oeh ja, dat is een idee! :3

Maunier schreef:
    (...)
    Gebruik je daar altijd oud brood voor? Ik altijd normaal haha. Net zo lekker!
    Doe dat gewoon.:9~

Maar als je vers brood gebruikt, valt het uit elkaar bij mij .. ;s Naja, ik kan het proberen.. Wat moet er ook alweer in dat mengseltje? 2 eieren, twee lepels suiker en melk? Oh damn, ik kan dus géén eieren kapotslaan x'D.

yoghurt me cruesli en wat suiker:9~
    bananenkwark! :9~
    fruitsalade
    plunder de snoepkastxD

"The farther backward you can look, the farther forward you will see."

Undesirable schreef:
    Bestel een pizza..

Ja en nog zelf betalen zeker? No way :'D

BlueElephant schreef:
    (...)
    Wat moet ik dan ineen steken? Ik kan niet echt koken ofzo x'D. Daaaamn, normaal vind ik altijd nog wel iets in de diepvries ofzo. En ik kan wel hotdogs maken, maar dan moet ik die broodjes opendoen en dan moeten we al die andere broodjes ook opeten .. Oeh, en als ik nu gewoon brood neem? Dat is geen boterham :Y) Oeh ja, dat is een idee! :3heb k ookal eens gedaan hotdogs met gewoon brood

BlueElephant schreef:
    (...)
    Maar als je vers brood gebruikt, valt het uit elkaar bij mij .. ;s Naja, ik kan het proberen.. Wat moet er ook alweer in dat mengseltje? 2 eieren, twee lepels suiker en melk? Oh damn, ik kan dus géén eieren kapotslaan x'D.

Haha, twee eieren, wat melk, beetje kaneel, door elkaar kloppen en dan die boterhammen er in dopen. (': Succes ermee haha!