• Ik heb een jongen leren kennen via een sociaal netwerk, ik ken mensen die hem ook kennen,

    Hij wil afspreken, zou ik dat doen?

    Hij zou me ook nog bellen, maar dat is hij totaal vergeten... Zou ik er iets over zeggen?

    Uhm heb je zijn gezicht gezien? Weet je het zeker dat ie echt is? En als je afsrpeekt neem iemand mee. Zo loop je minder gevaar.


    Some angels have no wings.

    Je moet zo'n afspraakjes alleen accepteren als hij wilt afspreken op een open plaats waar veel mensen zijn.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Neem die anderen mensen die hij ook kent mee, of spreek af dat jij een vriendin mee mag nemen en hij een vriend. Ofzo. :3


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Ik zou het niet doen, ik weet niet hoelang je hem al kent..maar na een jaar is het meestal pas vertrouwder en als hij perse wilt afspreken, laat hem naar jou komen en dat jou ouders ook thuis zijn..sorry jongens, maar de meeste jongens zijn via het net niet betrouwbaar...I can know that


    MENSEN DIE GEEN REACTIE PLAATSEN REEGT OP!

    Ikzelf heb mijn vriendje leren kennen via internet, en heb hem ook alleen ontmoet. Volgens mij heb je een keuze. Zoals iedereen bijna hier al zegt, neem iemand mee. Of ga alleen maar neem je voorzorgen. Ik ging alleen de eerste keer dat ik hem zag. Zet de gsmnummer van je ouders zeker op sneltoets, en hou je gsm de eerste minuten bij de hand. Spreek ook zéker af op een plaats met veel mensen, en als hij voorstelt om ergens rustig te gaan zitten (niet in een cafétje ofzo bedoel ik, maar op een rustige plek zonder mensen) dan doe je dit enkel als je weet dat je hem kan vertrouwen.

    Als je een vriendin/ouder verteld dat je met hem ga afspreken, je telefoon meeneemt en afspreekt op een bekende plek waar veel mensen komen zou ik het doen.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Hiphopqueen schreef:
    Uhm heb je zijn gezicht gezien? Weet je het zeker dat ie echt is? En als je afsrpeekt neem iemand mee. Zo loop je minder gevaar.


    Jaa, ik heb zn gezicht gezien op een foto en hij zag er uit als een jongen van mijn leeftijd...

    xXStarsssXx schreef:
    Ik zou het niet doen, ik weet niet hoelang je hem al kent..maar na een jaar is het meestal pas vertrouwder en als hij perse wilt afspreken, laat hem naar jou komen en dat jou ouders ook thuis zijn..sorry jongens, maar de meeste jongens zijn via het net niet betrouwbaar...I can know that


    je hebt wel gelijk, ik ken hem pas 2weken, mja, ikweet niet ik zou hem echt eens in het echt wwillen zien, en mensen zeggen dat hij wel fijn is ensoo

    jwzlf schreef:
    (...)

    Jaa, ik heb zn gezicht gezien op een foto en hij zag er uit als een jongen van mijn leeftijd...

    Dat hoeft hij niet te zijn ;].
    Maar zoals al gezegd: spreek op een openbare plek af met veel mensen en neem desnoods iemand mee.


    I am an idiot, I move.

    Eerst met hem bellen, is mijn advies. Heb je hem al gezien op webcam of zoiets? Als je alleen foto's hebt gehad zou ik het zeker niet doen. Ik zou eerst levend bewijs willen hebben voordat je hem gaat ontmoeten :).


    I recycle my thoughts.

    Mmm, zelf heb ik mijn vriend ook via internet leren kennen [hij woont in Nieuw Zeeland] en toen hij hierheen kwam bleef hij bij me slapen bij mijn ouders thuis. Dus daar kon niet veel mis mee gaan.
    Maar in jouw geval zou ik net als de meeste anderen zeggen afspreken op een open plaats of met iemand erbij. Anders kan het inderdaad nogal gevaarlijk zijn.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Taihuttu schreef:
    Neem die anderen mensen die hij ook kent mee, of spreek af dat jij een vriendin mee mag nemen en hij een vriend. Ofzo. :3


    All this dampness is damp.

    Ik heb mijn vriendje zo leren kennen. Hij was nieuw in de buurt en zocht vrienden. x]
    De eerste keer dat we elkaar zagen was bij mij thuis. We gingen naar de bios en ik wou hem niet daar ontmoeten maar bij mij thuis, zodat mijn ouders zeker wisten dat ik 'veilig' zou zijn. x'D
    Misschien ook een optie voor jou? Bij je thuis laten aanbellen onder ouderlijk toezicht en dan ermee weg gaan. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Vraag je eerst af of je hem écht wel goed genoeg kent, en als het antwoord ja is neem dan in ieder geval ook een vriendin mee en vraag evt, of hij dan een vriend meeneemt. Dat is veiliger voor jou, voor hun en voor hem.


    *insert philosophical cringe expression here*

    ik zou hem pas geloven dat hij zo jong is als hij een webcam aan heeft gedaan. en zijn gezicht heeft laten zien. anders zouw ik niet afspreken.


    Life is a beautiful struggle