• Manou Corlisto haar hart is vertrapt door een voetbalschoen. Ze was altijd vrolijk voor die tijd, ze was altijd ziels gelukkig met Fernando, Fernando Torres. Elke keer wanneer ze hem op tv ziet voetballen laat ze de tranen lopen. Elke keer wanneer ze de krant openslaat en hem in een interview ziet staan verkreukelt haar hart. En dan die ene keer wanneer hij voor haar deur staat, zal ze haar zonneschijnen weer laten schijnen of zal ze haar hart nooit meer laten kloppen?




    Beste vriendin Manou,
    RobinxCesc
    Passaro.

    Vriendinnetjes voetballers, (Geen grote rol!)
    Verloofde Cesc Fabregas - Fabregas
    Zelfverzonnen rol
    Beste vriendin Fernando - Fabregas


    Rol:
    Naam:
    Achternaam:
    Leeftijd:
    Foto:
    Karakter:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 20 aug 2010 - 21:46 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Klik?


    You can agree with me or you can be wrong

    En hé. Ik heb al de rol Whoehaha -plat-


    You can agree with me or you can be wrong

    Blub, die van mij was slecht -zombieface-
    Mag ik er nog eentje invullen? -verveling+eenzombieface-


    Big girls cry when their hearts are breaking

    millenium schreef:
    Blub, die van mij was slecht -zombieface-
    Mag ik er nog eentje invullen? -verveling+eenzombieface-


    Sure. xd


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Pf, ik verveel mij.
    Mag ik er nog eentje invullen? Gewoon voor de fun?


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Fabregas schreef:
    Pf, ik verveel mij.
    Mag ik er nog eentje invullen? Gewoon voor de fun?


    Ja :']


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik wil Beste vriendin Fernando, maar als die niet meer vrij is dan ga ik niet heel dat ding invullen. ;o
    Is die nog vrij, dus?

    (A)

    [ bericht aangepast op 21 aug 2010 - 13:08 ]


    Some people make the world special just by being in it

    Rol: Verloofde Ibrahim Afellay:9~
    Naam: Melissa
    Achternaam: Afellay.
    Leeftijd: 19
    Foto: Klik (:
    Klik

    Karakter: Stil, gevoelig. Maar als er iemand een grote mond heeft, kan ze agressief worden (:
    Extra: Ik zeg het wel op msn_O_

    Rol: Serveerster in een café waar Manou vaak komt
    Naam: Mary
    Achternaam: Callisto
    Leeftijd: Eenentwintig
    Foto: Mary
    Karakter: Mary is nogal een stil en afzonderlijk meisje. Ze praat niet graag met vreemden en ze vind het nog altijd angstaanjagend als mensen haar iets om te drinken aanbieden of haar een grote fooi geven. Mary is een rustig meisje maar ze is een perfectioniste. Ze wil dat alles verloopt zoals het is maar soms kijkt ze een foutje wel door de vingers. Je zou het niet zeggen maar Mary is een echte vriendin als ze je vertrouwd. Dan komt haar ware ik boven en praat ze wel, graag en veel zelfs! Ze heeft een goed luisterend oor en ze weet altijd raar op verschillende problemen. Ze helpt graag mensen uit de problemen omdat ze mensen niet graag ongelukkig ziet.
    Extra: komt


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    iloveBRITT schreef:
    Ik wil Beste vriendin Fernando, maar als die niet meer vrij is dan ga ik niet heel dat ding invullen. ;o
    Is die nog vrij, dus?

    (A)


    Ja, kan wel. Dan heeft ie twee bffs.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Rol: Zusje van Manou met een crush op Ricardo kaka :9~
    Naam: Anna
    Achternaam: Corlisto
    Leeftijd: Tweeëntwintig
    Foto: 8D.
    Anna's uiterlijk is precies waar ze zich voor schaamt, ze heeft bijna witten haren die compleet stijl zijn. geen stijltang komt erbij aan de pas. haar ogen zijn bruin en hebben geen bijzondere mooie kleur, ze draagt er geen make-up omheen waardoor ze er alleen maar minder volwassen uitziet. ze is niet erg lang maar wel erg dun, ze heeft geen mooie ronde borsten die ze wat laat zien met een laag truitje. Anna draagt vaak spijkerbroeken met een saai shirtje erover heen, 'en als ze uitgaat?', Anna gaat nooit uit ook geen reden voor haar om een mooi fraai jurkje te dragen. onder die kleding draagt ze simpele gympies, ze zijn versleten maar passen nog steeds van drie jaar geleden.
    Karakter: Anna is een terug getrokken meisje, als je haar zo zou zien. ze heeft een flinke dosis verstand en kan overkomen als een wijsneus, dat komt omdat ze altijd gelijk wil hebben en graag daar tot door dreift. Anna kan zich opstellen als een beter-als-iedereen super bitch, maar dat is slechts omdat ze onzeker is. ze vindt zichzelf niet mooi en schaamt zich vooral, mensen zeggen dat Anna zich niet hoeft te schamen voor hoe ze eruit ziet want ze ziet er zeker niet verkeerd uit maar Anna vindt zichzelf nou eenmaal niet mooi. Anna is ook moeilijk van een standpunt af te krijgen, ze is er dan heilig van overtuigd en laat zich niet zomaar ompraten.
    Anna heeft geen grote mond, geen leuke grapjes en geen perfecte lach maar Anna is lief. ze heeft een hart van goud en kan het niet over haar hart halen om iemand kwaad te doen. Jammer genoeg wordt Anna daarom vaak gebruikt, en laten ze haar maar gewoon zitten. iedereen zou willen dat Anna iemand vindt waar ze echt wat mee kan beginnen, maar daar vindt Anna zichzelf te stil en terug getrokken voor.
    mensen die Anna niet goed denken zouden zeggen dat ze iets heeft waardoor ze zich niet durft te laten zien, want veel praten doet ze niet. Maar met Anna mankeert helemaal niks, ze heeft gewoon een hekel aan mensen met een grote mond.
    Anna houdt veel van haar zus Manou, met haar kan ze goed praten en bij haar wil ze nog weleens een lachje laten zien.
    Extra: Anna speelt dwarsfluit, daarmee wil ze graag aan de menigte ontsnappen om te 'oefenen'. ze speelt van zichzelf al goed en veel moeite hoeft ze er niet voor te doen, toch doet ze het. ze wil er niks mee bereiken, ookal zou iedereen dat graag willen.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2010 - 15:22 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ik ga je stalken hoor 8D


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Heb je een vriendin nodig van Ramos?:9~


    You are the only boy worth drawing stupid hearts all over my notebook <3

    RODEKAART schreef:
    Heb je een vriendin nodig van Ramos?:9~


    Ja hoor haha.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    millenium schreef:
    ik ga je stalken hoor 8D


    Rawr (cat)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus