• Manou Corlisto haar hart is vertrapt door een voetbalschoen. Ze was altijd vrolijk voor die tijd, ze was altijd ziels gelukkig met Fernando, Fernando Torres. Elke keer wanneer ze hem op tv ziet voetballen laat ze de tranen lopen. Elke keer wanneer ze de krant openslaat en hem in een interview ziet staan verkreukelt haar hart. En dan die ene keer wanneer hij voor haar deur staat, zal ze haar zonneschijnen weer laten schijnen of zal ze haar hart nooit meer laten kloppen?




    Beste vriendin Manou,
    RobinxCesc
    Passaro.

    Vriendinnetjes voetballers, (Geen grote rol!)
    Verloofde Cesc Fabregas - Fabregas
    Zelfverzonnen rol
    Beste vriendin Fernando - Fabregas


    Rol:
    Naam:
    Achternaam:
    Leeftijd:
    Foto:
    Karakter:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 20 aug 2010 - 21:46 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    -neemt geen rol, heeft even genoeg van nóg meer voetbalstory's, sorry lien (flower)-


    SLOAN.

    Cuidador schreef:
    -neemt geen rol, heeft even genoeg van nóg meer voetbalstory's, sorry lien (flower)-


    Pfuh.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Rol: Beste vriendin Fernando Torres en verloofde Cesc Fabregas x]
    Naam: Bella
    Achternaam: Fernandéz
    Leeftijd: Vierentwintig
    Foto: Bella!
    Karakter: komt
    Extra: Fernando en Bella kennen elkaar van toen Fernando twaalf was. Ze zaten samen bij de scouts en waren -zijn- onafscheidelijk. De twee vrienden hadden elkaar beloofd om beide beroemd te worden en Nando werd een profvoetballer terwijl Bella actrice en model werd. Bella heeft heel haar leven in Spanje gewoont tot ze samen met Nando naar Engeland verhuisde toen die zijn contract tekende bij Liverpool. De twee wonen naast elkaar in zo'n dubbel huis (hoe noem je dat?). Cesc en Bella leerde elkaar kennen toen Fernando zijn twintigste verjaardag vierde en hij al zijn vrienden en ploegmaten leerde kennen. Cesc en Bella hadden die avond alleen maar oog voor elkaar en sinds die dag ging Bella Cesc vaak thuis opzoeken en ging naar zijn matchen kijken. Sinds een half jaar geleden zijn de twee verloofd en ze zijn van plan binnen enkele weken te trouwen..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Fabregas schreef:
    Rol: Beste vriendin Fernando Torres en verloofde Cesc Fabregas x]
    Naam: Bella
    Achternaam: Fernandéz
    Leeftijd: Vierentwintig
    Foto: Bella!
    Karakter: komt
    Extra: Fernando en Bella kennen elkaar van toen Fernando twaalf was. Ze zaten samen bij de scouts en waren -zijn- onafscheidelijk. De twee vrienden hadden elkaar beloofd om beide beroemd te worden en Nando werd een profvoetballer terwijl Bella actrice en model werd. Bella heeft heel haar leven in Spanje gewoont tot ze samen met Nando naar Engeland verhuisde toen die zijn contract tekende bij Liverpool. De twee wonen naast elkaar in zo'n dubbel huis (hoe noem je dat?). Cesc en Bella leerde elkaar kennen toen Fernando zijn twintigste verjaardag vierde en hij al zijn vrienden en ploegmaten leerde kennen. Cesc en Bella hadden die avond alleen maar oog voor elkaar en sinds die dag ging Bella Cesc vaak thuis opzoeken en ging naar zijn matchen kijken. Sinds een half jaar geleden zijn de twee verloofd en ze zijn van plan binnen enkele weken te trouwen..


    Ghehe. Ik weet niet of ik beste vriendin Fernando doe, het staat er ook niet bij namelijk omdat Fernando denk ik later in het verhaal voor komt. (krul)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Es ff sjen...


    Rol: Beste vriendin Manou
    Naam: Lauren
    Achternaam: Córzeta
    Leeftijd: 24
    Foto:Klik junge
    Karakter: lief en betrouwbaar, eerlijk.. en weet ik niet.. ze is grappig (:
    Extra: Manou en Lauren kennen elkaar al jaren, de vriendschap is zo hecht niemand kan daar tussen komen. Zelfs geen jongen.. Ook al maken ze de ergste dingen mee, ze kunnen altijd bij elkaar terecht..

    Cesc pikker(H)

    und i dunno of het zo goed is haha

    [ bericht aangepast op 20 aug 2010 - 21:43 ]


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Rol: Beste vriendin Manou / toekomstige vriendin David Villa.
    Naam: Raven
    Achternaam: Stone
    Leeftijd: 22
    Foto: Komt, eigenlijk kijk ik nu film ;O
    Karakter: Raven heeft een eigen mening, weet wat ze wil, en als ze eenmaal iets in haar hoofd heeft, krijg je dat er niet gauw meer uit. Ze staat open voor nieuwe ideeën en personen, maar als je op het eerste moment een verkeerde indruk maakt, kun je het eigenlijk verder wel shaken. Raven is optimistisch, altijd vrolijk, en erg temperamentvol.
    Extra: Raven kende David al, van de tijd dat Manou met Fernando ging. Ze werden goede vrienden, maar tot nog toe, is er geen liefde uit voortgekomen.

    En nu kijk ik verder (nerd)


    You can agree with me or you can be wrong

    ElLieno schreef:
    (...)

    Ghehe. Ik weet niet of ik beste vriendin Fernando doe, het staat er ook niet bij namelijk omdat Fernando denk ik later in het verhaal voor komt. (krul)

    Maakt mij niet uit, maar ik heb geen zin om de info te veranderen x]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Fabregas schreef:
    (...)
    Maakt mij niet uit, maar ik heb geen zin om de info te veranderen x]


    Haha, ik kijk wel ff. Ik denk onder Fernando's POV, nja je kan wel beste vriendin (krul)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Bedankt voor de rol(len!). Ik ga nu even peinzen over het karakter (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Fabregas schreef:
    Bedankt voor de rol(len!). Ik ga nu even peinzen over het karakter (:


    Graag gedaan :]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik ben -weer eens- te lui om iets in te vullen ;$


    Hope goes lost but never dies.

    Verloofde ibrahim afellay? :x

    @ Valerian & EA.

    Vul in dan! :'D


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    [face=arial]Ik ga origineel doen -kuch-
    Rol: Sista Manou met een crush op R. Kaka jeweetwel. gheghe
    Naam: Anna
    Achternaam: Calisto
    Leeftijd: tweeëntwintig
    Foto: Anna.
    Karakter: Anna is een lief maar buitengewoon slim meisje, ze heeft een flinke dosis gezond verstand daar boven in haar hoofd zitten. Toch wil Anna het niet altijd gebruiken, alleen voor haar punten op school deed ze haar best. Anna is altijd al wild geweest en een pestkop, ze houdt er van om zichzelf beter te vinden maar toch heeft ze altijd al iets gehad wat iedereen leuk vond aan haar. Ze was altijd grappig, eerlijk, brutaal en zeker niet bang. Anna is tegen de tijd ook een playster geworden, ze gaat een avondje thuis en als het even mee zit zou ze zo vijf jongens mee naar huis kunnen nemen. Anna gebruikt ze dan voor één nachtje en laat ze daarna weer los, maar Anna's oog is gevallen voor Ricardo Kaka. ze weet dat ze hem niet kan krijgen -wel dus want dat ga jij voor mij regelen Lien :9~- en laat het dan ook maar zo.
    Extra: Hoewel Anna graag mensen pest ze heeft haar zus nog nooit gepest, ze kan het goed met haar vinden en steunt haar nu ook in deze tijd. verder is Anna geobseseerd door katten, ze heeft er zelf 6 en vind de namen zelf geniaal. [/face=arial]

    [ bericht aangepast op 21 aug 2010 - 10:16 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Okee waht, ik ga nu de foto sturen (nerd)


    You can agree with me or you can be wrong