• Seriously, mijn vis is u dankbaar _O_

Anna krijgt zo als veel kinderen een brief voor Zweinstein, ze negeert de brief omdat haar familie het toveren afgezworen heeft. 'het is slecht voor je' zei haar oma altijd, na maten er meer brieven komen wil Anna niets liever dan ze allemaal verbranden. alleen Anna nicht -rol- gaat nog naar Zweinstein, zij en haar ouders hebben de tovernarij nog niet afgezworen en willen het terug brengen in de familie. Anna wordt persoonlijk door Albus Perkamentus geschreven, ze weten van haar familie en weten dat Anna een ander meisje dan andere is. Anna bezit iets wat niet iedereen heeft, zelfs de beroemde Harry Potter niet. Anna gaat toch met hem mee en leert mensen kennen, de school geeft haar veel kansen en uitwegen uit het Dreuzelleven. Anna wordt voor het eerst verliefd, krijgt echte vriendinnen en leert toveren zoals niemand anders het haar zou kunnen leren. Maar Anna's bijzonderheid zit in de weg, Anna wordt eens in de maand een weerwolf.

Blub zegt; Vul in :Y)

Rollen die Blub u bied.
    Anna's Nicht. duivelskus
    Anna's nieuwe vriendinnen Fabregas
    Verzin zelf een rol ofzo.

invullen dan
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Afdeling:
    Toverstok:
    Karakter:
    Foto+beschrijving:
    Huisdier:
    Crush:
    Bijzonderheden:
    Extra:

Blub fluisterde zo net in mijn oor een belangrijke melding, alsvolgt:
    Blub eist dat Sanne niet de eerste maar de beste kiest.

[ bericht aangepast op 23 aug 2010 - 10:22 ]

Big girls cry when their hearts are breaking

het verhaal

Big girls cry when their hearts are breaking

Mag ik nog een rol invullen?

Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

Ik ga het gewoon doen :p
    je ziet maar of je hem gebruikt..

Rol: beste vriendin van Ginny
    Naam: Alyssa Bernal
    Leeftijd: ze is geboren op 11 februari 1981 (zelfde jaar als Ginny)
    Afdeling: Griffoendor
    Toverstok: 24 cm lang, hout van een treurwilg, kern bevat een haar uit de staart van Scheurbek (de hippogrief van Hagrid)
    Karakter: Alyssa was haar eerste 2 jaar in zweinstein heel verlegen omdat ze gepest werd. Sinds ze in het 3de zit is ze zelfzekerder en vrolijker. Ze is altijd heel vriendelijk en haat het als mensen gepest worden voor wie ze zijn of voor wat ze doen.
    Foto+beschrijving: Alyssa is 1.72m. ze heeft bruin haar en bruine ogen.
    Huisdier: Alyssa heeft een kleine golden retriever, die naar de naam Ketchup luistert.
    Crush: ze had een crush op Harry, maar sinds Ginny haar heeft verteld dat ze altijd al verliefd is op Harry is ze niet meer verliefd op hem.
    Bijzonderheden: Alyssa is dol op Ketchup en kan niet zonder hem. meestal neemt ze hem dan ook stiekem mee naar de lessen wat nogal vaak problemen oplevert. Alyssa werd in haar eerste 2 jaar gepest door de oudere zwadderaars omdat ze klein, dik en lelijk was. Ginny was de enige die een beetje voor haar opkwam. daarom was ze ook wanhopig toen Ginny in het 2de jaar werd ontvoerd. ze was heel blij toen Harry Ginny had gered.
    In de vakantie voor haar 3de jaar is ze heel hard gegroeid en afgevallen. nu is ze mooi.
    Extra: Alyssa is verslaafd aan muziek. ze heeft haar gitaar mee op zweinstein en speelt de hele dag muziek. in haar eerste 2 jaar heeft alleen Ginny haar horen spelen maar sinds haar 3de jaar weet iedereen dat ze een prachtige stem heeft.

Alyssa Bernal is een bestaand persoon. Ze is een zangeres op youtube en heeft een aantal orginele liedjes en veel covers. Dit is haar youtube-kanaal.

Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

Sorry, ik haat vissen (krul)

[ bericht aangepast op 4 sep 2010 - 23:49 ]

Get back motherfuckerz'

Sorry, ik laat je vis sterven.. :3

If you don't understand my silence, you will never understand my words.