• Seriously, mijn vis is u dankbaar _O_

    Anna krijgt zo als veel kinderen een brief voor Zweinstein, ze negeert de brief omdat haar familie het toveren afgezworen heeft. 'het is slecht voor je' zei haar oma altijd, na maten er meer brieven komen wil Anna niets liever dan ze allemaal verbranden. alleen Anna nicht -rol- gaat nog naar Zweinstein, zij en haar ouders hebben de tovernarij nog niet afgezworen en willen het terug brengen in de familie. Anna wordt persoonlijk door Albus Perkamentus geschreven, ze weten van haar familie en weten dat Anna een ander meisje dan andere is. Anna bezit iets wat niet iedereen heeft, zelfs de beroemde Harry Potter niet. Anna gaat toch met hem mee en leert mensen kennen, de school geeft haar veel kansen en uitwegen uit het Dreuzelleven. Anna wordt voor het eerst verliefd, krijgt echte vriendinnen en leert toveren zoals niemand anders het haar zou kunnen leren. Maar Anna's bijzonderheid zit in de weg, Anna wordt eens in de maand een weerwolf.


    Blub zegt; Vul in :Y)

    Rollen die Blub u bied.
    Anna's Nicht. duivelskus
    Anna's nieuwe vriendinnen Fabregas
    Verzin zelf een rol ofzo.


    invullen dan
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Afdeling:
    Toverstok:
    Karakter:
    Foto+beschrijving:
    Huisdier:
    Crush:
    Bijzonderheden:
    Extra:


    Blub fluisterde zo net in mijn oor een belangrijke melding, alsvolgt:
    Blub eist dat Sanne niet de eerste maar de beste kiest.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2010 - 10:22 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: anna's nicht
    Naam: tess mcConnel
    Leeftijd: 14
    Afdeling: huffelpuf
    Toverstok: kastanje houten met de hoorn van en eenhoorn
    Karakter: ze is erg lief voor haar familie en wilt iedereen gelukkig maken, zelf is ze erg leergierig en wilt ze alles weten wat er te weten valt. ze word niet snel boos maar je moet niet met haar gaan sollen
    Foto+beschrijving: http://images2.fanpop.com/images/photos/3900000/Model-womens-fashion-3940291-332-500.jpg
    Huisdier: een witte kat met een zware voor poot twee zwarte oren en een zwart vlekje op haar neus
    Crush: draco(A) en als dat niet kan ron
    Bijzonderheden: ze heeft een moedervlekje op haar schouder die haar moeder en oma ook hebben precies op dezelfde plek.
    Extra:is eigenlijk een tweeling maar haar zusje in tijdens de geboorte overleden.


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    invullen dan
    Rol:Anna's nieuwe vriedndinnen
    Naam:Moniek Chase
    Leeftijd:13
    Afdeling: Ravenklauw
    Toverstok: WEETIKVEEL jij mag in vullen
    Karakter:Lief aardig en slim wijs maar ook grappig
    Foto+beschrijving: Ze heeft zwart haar en donkere ogen bijna zwart maar als het licht haar ogen raaakt is het mooi bruin...en eh....Klik op de foto http://www.chineseidols.com/wp-content/uploads/2009/03/liu-sitonge28099s-new-photos1.jpg

    Huisdier:een kleine witte panter die nooit zal groeien
    Crush: Haarzelf nee grapje em...Serverus sneep zijn zoon waar hij niets van afwist Jimmy Sneep
    Bijzonderheden:Ze kan iets wat niemand weet en dat is zien hoe iemand sterft...
    Extra:Ze is dol op Vanille ijs en cola en wat ze het meest heeft is een Lollie in haar mond en ze is erg hongerig en eet stiekem tussen de les ... zoals pizza of kaassoufle's en patat.... Oja ze is vegetariër die pizza is kaas en tomaat..

    [ bericht aangepast op 19 aug 2010 - 19:39 ]


    "The future belongs to those who prepare for it today.

    Rol: Het vriendinnetje van Fred Wemel
    Naam: Elizabeth 'Eliza' Justice
    Leeftijd: Even oud als Fred Wemel
    Afdeling: griffoendor
    Toverstok: Eikenhout, ker= drakenhartebloed, lente = 25 cm ...
    Karakter: grappig, lachbek, lief, sociaal en eigenwijs.
    Foto+beschrijving: Eliza Rood lange haren, blauwe ogen, lang en slank.
    Huisdier: een kat.
    Crush: Ze heeft Fred Wemel al.
    Bijzonderheden: Verzin maar wat.
    Extra: Ze hoort eigenlijk bij de Wemeltweeling. Ze gaat altijd samen met Fred en George grappen maken.


    When words fails, music speaks

    Rol: Anna's nicht.
    Naam: Luna Lucca Xevoir.
    Leeftijd: Oh, ligt eraan welk jaar ze zit. Of gaat ze er pas nieuw naartoe? Maakt niet echt veel uit dan. :x
    Afdeling: Slytherin/Zwadderich.

    Toverstok: Houtsoort: Berk. Kern: Haar uit de staart van een Eenhoornhengst. Lengte: 25 cm.

    Karakter: Luna zegt wat ze denkt, en dat zonder ene moeite. De meesten zeggen dan ook tegen haar dat ze een bitch is, vanwege haar antwoorden. Maar dat kan ze niks schelen, ze is juist zo bitchie omdat ze zichzelf zo kan beschermen. En ze pikt niet wat mensen over haar zeggen, want dan zegt ze er meteen wat van. Ook als ze hoort dat mensen wat over haar vrienden zeggen, zegt ze er ook meteen wat van. Ze laat zich niet zo snel over haar heen lopen. Haar vrienden vinden haar crazy, maar dan op een goede manier. Ze is snel nieuwsgierig en zoekt het gevaar op. Ze is onvoorstelbaar, je weet nooit wat ze van plan is, of wat ze gaat doen.
    Luna raakt erg snel dingen kwijt – ze vergeet snel dingen, als ze net haar mobiel heeft gepakt en ergens anders heeft neergelegd, weet ze niet meer waar ze het heeft gelaten. And that’s to bad, want ze kan niet zonder haar mobiel. Ze moet altijd haar mobiel bij haar hebben, ze kan niet zonder.
    Naast dat ze té sarcastisch is, geeft ze erg veel om haar vrienden (alleen kun je dat niet zo goed merken), en geeft ze haar vrienden eerlijk advies. Want als Luna advies geeft, meent ze het.

    Foto + beschrijving: Luna heeft lang donkerbruin haar. Meestal stijlt ze haar haren wel, maar als ze dat niet doet; dan heeft ze golvend mooi haar. Verder heeft ze hazelnootbruine ogen. Zo’n 1.70 m, en heeft een bijna ‘perfect’ figuur. Ze is niet te dun, niet te dik. Ze bijt niet op haar nagels, en daardoor heeft ze nu van die mooie lange nagels, die ze graag rood of zwart lakt.

    Huisdier: Ze heeft een mooie dunne zwarte mannetjeskat, die ze Rakkertje noemt.
    Crush: Draco Malfoy.
    Bijzonderheden: Ze krijgt rode ogen, als ze boos wordt. Dat is bijzonder, want alleen zij krijgt het in haar familie.

    Extra: Luna is erg creatief, ze komt snel met ideeën voor iets. En is erg muziekaal ingesteld. Ze houdt ervan om nieuwe dingen te ontdekken, maar dat doet ze het liefst alleen. Dat geeft extra spanning vindt ze.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2010 - 23:29 ]

    Rol: Nieuwe vriendin Anna en toekomstige vriendin Fred Weasley.
    Naam: Alex Elena Ravenclaw Fernandéz.
    Leeftijd: Even oud als Anna.
    Afdeling: Gryffindor.
    Toverstok: Wijnstok, 26cm met als kern hartenbloed van een eenhoorn
    Karakter: komt
    Foto+beschrijving: Alex! Beschrijving komt!
    Huisdier: Een klein lief sneeuwluipaardje van vijf maanden oud. Zijn naam is Tucker. Alex vond hem toen ze op vakantie was in Spanje en heeft hem mee naar huis genomen en verzorgd.
    Crush: Vanaf de eerst moment dat ze hem zag was Alex smoor verliefd op Fred Weasley. De tweede helft van de meest favoriete tweeling.
    Bijzonderheden: Alex stamt ver af van twee van de vier stichters van Hogwarts, namelijk van Rowena Ravenclaw en Goderic Gryffindor. Om naar Hogwarts te gaan heeft ze haar achternaam in Fernandéz veranderd omdat ze als een gewoon meisje naar school zou kunnen gaan. Alex is zeer goed in Gedaanteverwisseling en Verweer tegen de zwarte kunsten. Ze is stiekem aan het leren om een faunaat te worden. Het liefst wordt ze dan een sneeuwluipaardje, zodat ze Tucker wat beter zou kunnen begrijpen.
    Extra: Alex heeft stiekem haar gitaar mee in Hogwarts gesmokkeld. Niemand wist ervan tot Hermione Granger haar een keertje betrapte toen ze in de Astronomietentoren gitaar zat te spelen. Sindsdien zijn de twee meisjes goede vrienden geworden. Later kwamen ook Harry Potter, Marcel Lubbermans, Ron Weasley, Ginny Weasley en de tweeling achter haar little secret. Alex vertrouwt ze allemaal maar ze kan hen gewoon niet zeggen dat ze familie is van Gryffindor. Alex schrijft bijna al haar songs over haar vrienden en Fred. Alex' vader stierf toen Alex voor het eerst naar Hogwarts ging. Zijn patronus was een poema, Alex heeft lang moeten oefenen om een degelijke patronus op te kunnen roepen, het resultaat ervan was een perfecte en identieke poema.


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Hahaha! Ik hoef geen rol, maar omg ik ging stuk bij de titel. En dan heel droog: Mijn vis is u dankbaar. x'DD Haha! x'D


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Lefevre schreef:
    Hahaha! Ik hoef geen rol, maar omg ik ging stuk bij de titel. En dan heel droog: Mijn vis is u dankbaar. x'DD Haha! x'D


    *insert philosophical cringe expression here*

    Rol: Hunk van school/Neef Draco
    Naam: Daniël Nightwish
    Leeftijd: 17
    Afdeling: zwadderich
    Toverstok: Eikenhout, met in de kern: het bloed van een eenhoorn
    Karakter: Daniël is een aardige betrouwbare jongen, die erg geliefd is onder de meiden. Hij is vriendelijk maar laat niemand over zich heen lopen. Zijn houding komt een beetje patserig over, maar zogauw je hem beter kent veranderd je hele indruk.
    Foto+beschrijving: Daniël Nightwish heeft diepbruine ogen en donkerblond/bruin haar. en ongeveer 1.84M lang. zijn sixpack zorgt ervoor dat vele meiden op hem 'kwijlen'
    Huisdier: Griffioen genaamd Lexx hij houdt het dier in het bos, aangezien ene griffioen verboden is op de school, hij houdt het dier ook voor iedereen geheim.
    Crush: Anna
    Bijzonderheden: Heeft vaak visioenen. die binnen 2 weken uitkomen.
    Extra:
    Daniël is de neef van draco, en hoort tot de populaire jongens van de school. hij word vaak gezien als womenizer, maar stiekem heeft hij een oogje op Anna

    Mag ik je een tip geven? Ik schrijf zelf [alleen maar] in hij/zij stijl en het valt me op hoe vaak je de naam Anna hebt gebruikt op zo'n klein stukje.
    Dit is een veel voorkomende 'fout' met verhalen -iets dat ik ook altijd heb gehad-, maar voor anderen wordt het vaak dan snel al vervelend lezen.
    Als je er wat op zou letten zou je de kwaliteit van je verhaal al snel een stuk stijgen. (:
    [Anyway, dit is goedbedoelde kritiek, don't shoot me.]

    (flower)

    [ bericht aangepast op 23 aug 2010 - 19:46 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Afterlife schreef:
    Mag ik je een tip geven? Ik schrijf zelf [alleen maar] in hij/zij stijl en het valt me op hoe vaak je de naam Anna hebt gebruikt op zo'n klein stukje.
    Dit is een veel voorkomende 'fout' met verhalen -iets dat ik ook altijd heb gehad-, maar voor anderen wordt het vaak dan snel al vervelend lezen.
    Als je er wat op zou letten zou je de kwaliteit van je verhaal al snel een stuk stijgen. (:
    [Anyway, dit is goedbedoelde kritiek, don't shoot me.]

    (flower)


    ooh, nee ik ga je niet shooten hoor 8D
    bedankt _O_
    ik zal erop letten.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik wil het vriendinnetje van Cedric zijn maar in de films en boeken is ie al dood D:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    Ik wil het vriendinnetje van Cedric zijn maar in de films en boeken is ie al dood D:


    in mijn verhaal niet :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    millenium schreef:
    (...)

    in mijn verhaal niet :Y)

    Mooi ik weet niet veel van Harry Potter en alles af maar ik zal proberen hem zo goed mogelijk in te vullen. :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Mooi ik weet niet veel van Harry Potter en alles af maar ik zal proberen hem zo goed mogelijk in te vullen. :Y)


    is goed vrouwke, goodluck _O_

    [ bericht aangepast op 23 aug 2010 - 20:04 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: Vriendinnetje van Cèdric Diggory (Carlo Kannewasser)
    Naam: Renée Whitney Bella Jones.
    Leeftijd: 15
    Afdeling: Huffelpuf.
    Toverstok: Donker eikenhout en met een kern van haar uit de staart van een Eenhoornhengst.
    Karakter: Renée Whitney Bella is een lief en grappig meisje. Ze is altijd erg vrolijk en behulpzaam, ze laat altijd een betoverende indruk achter omdat ze altijd straalt en gelukkig lijkt te zijn.
    Foto+beschrijving: Renée Whitney Bella is een beeldschone jonge dame. Haar prachtige bruine haar kleurt goed bij haar blekere huid. Haar jukbeenderen laten haar mooie groenbruine ogen en perzikroze lippen goed uitkomen. Ze is één meter 68 en erg slank.
    Huisdier: Een langharige kat.
    Crush: Cedric Diggory.
    Bijzonderheden: Ze heeft een klein gebroken hartje getattoeerd achter haar rechter oor met de naam van haar ouders erin die haar na haar geboorte ergens hebben achtergelaten.
    Extra: Ze woont bij haar oma.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2010 - 20:23 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.